نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

روزمادر

1394/1/23 14:14
نویسنده : مامان ندا
1,423 بازدید
اشتراک گذاری

مادر، ای پروازنرم قاصدک

                       مادر، ای معنای عشق شاپرک

                                       ای تمام ناله هایت بی صدا

                                                      مادر، ای زیباترین شعر

 

روزجمعه 21فروردین ماه روزتولددخت پیامبرحضرت فاطمه زهرا(س)بود.

وامسال سومین سالی بودکه به یمن وجودت من هم نام مقدس مادرراباخوهمراه داشتم .

مدتهابودکه موهایت نامرتب شده بودومن اصلادوست نداشتم کوتاه کنم ولی همه میگفتن یاکچلش کن یابروآلمانی بزن منم میگفتم میخوام بلندبشه تایک دست بشه . بالاخره صبح روزمادرتوروبردیم آرایشگاه مردانه که کارش واقعاخوب بودوموهای توراآلمانی کوتاه کرد. کلی هم بهت میومد.

شب هم خونه خاله ملینادعوت بودیم تلفن زنگ زدرفتم تلفن روجواب بدم وباباهم داشت موهایش راسشوارمیکشیدکه دیدم داره منوصدامیکنه اومدم دیدم رژلب نارنجی من روبرداشتی وبه خودت رژلب زدی . بعدمیگفتی من بزرگ شدم میدونم که بزرگ شدم رژلب میزنم .

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

kosar
24 فروردین 94 17:58
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم. ممنون ولی وب شمالاتینه
فرنوش
25 فروردین 94 0:42
سلام مامان نوژان جون یه سوال داشتم راهنماییم کنید ممنون میشم، این تم های تولد رو از کجا تهیه میکنید؟ ممنون که سرزدیدتوی وب پسرتون همهچی رونوشتم بازم سوالی بوددرخدمتم
مامان راحله
30 فروردین 94 20:54
نیرا
31 فروردین 94 23:13
عزیزم چه رژی هم زده افرین کارش خوبه تو بزرگ بشی چه جیگری بشی میبینی نیراجون رژلب منوخراب کردهرکاری هم کردم پاکش نکرد
آنا
15 اردیبهشت 94 13:54
سلام عشقم . سلام نفسم . عاشقتم . الهي فداي اون چشاي قشنگت بشم مامان . آنا خيلي دوست داره به اندازه تمام درياها ؛ تمام اقيانوسها.به اندازه تمام دنياعزيزم.