نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

27ماهگی یاس مامان

1394/2/12 18:02
نویسنده : مامان ندا
951 بازدید
اشتراک گذاری

دلم برای موهای بلندوفرفریت تنگ شده ولی چون نامرتب بودروزمادررفتیم وموهایت راکوتاه کردیم البته آرایشگاه مردانه.

24فروردین ماه هم برای باردوم رفتیم تاگوشت راسوراخ کنیم یکبارقبلااین کارراانجام داده بودیم ولی وقتی میخواستیم گوشواره طلارابندازیم موفق نشدیم وسوراخ گوشت کردیم بازم امسال این کارراانجام دادیم شکرخدااصلااذیت نشدی فقط یک کوچولوچندقطره مرواریدازاون چشمای نازت پایین اومد. چون بیحسی داشت گریه نکردی وبعدازاون  هم اذیت نکردی .

عاشق پفیلاهستی وازاونجایی که عادت ندارم ازتنقلات بیرون چیزی بخوری خودم برات درست میکنم که خیلی خوشمزه ترازبیرون میشه احساس میکنم برذای بیرون مثل کاه میمونه .

روزهای خوب وخوشی رومیگذرونیم دیگه خیلی راه ازپله هابالاوپایین میری ونمیذاری درب خونه روقفل کنم البته درب کوچه همچنان قفل است که بیرون نری .

منومحکم بغل میکنی ومیبوسی وچقدرکیف میده اون لحظه که همش منوبوس میکنی .

همچنان شبهاتوی اتا قخودت میخوابی امابه محض نق زدن من سریع بلندمیشم ومیام پیشت . شبهاپیشت میخوام تاخوابت ببره ومیگی منوبغل کن.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

♥ایدا♥
12 اردیبهشت 94 18:18
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* کوچلوتونو خدا حفظ کنه به منم سربزنید اپم
مامان راحله
12 اردیبهشت 94 23:20
موهای خوشگلت مبارکککککک
مامان صفورا
13 اردیبهشت 94 17:24
سلااااااااااااااااااااااااااام عشگم چطولی ؟؟ ندا جونم دوسته گلم خوبه ایشالا عکسای قشنگی میندازی از دخملت واقعاااااااااااااا براووووووو ممنون عزیزم شماوگل دختری خوبین چراوبشوآپ نمیکنی
مامان راحله
15 اردیبهشت 94 17:57
مامان هانیه
16 اردیبهشت 94 13:18
عزیزدلم مبارک موهای طلاییت و همچنین گوشوارت