نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

28ماهگی جون مامانی

1394/3/17 16:35
نویسنده : مامان ندا
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

روز19اردی بهشت رفتیم بیرون شام کلی اذیت کردی ومثل همیشه عاشق کبابی وکبابت روخوردی وقتی میخواستیم ازرستوران بیاییم بیرون خوردی زمین منم بردم دستهایت رابشورم که یک دفعه اب داغ بازشدودستهایت سوخت وکلی گریه کردی منم سریع نمک زدم تاطاول نزنه . توی ماشین دستهایت رانشون میدادی ومیگفتی ببین دستاموسوخته بدبخت شدم

24اردیبهشت  قیچی روازدست من گرفتی گفتی یک وقت قیچی رومیزنی به دستت واونوقت میگی ببین بیچاره شدم.

تابابابه گوشی من دست میزنه میگی دست نزن گوشی مامانمه منم کلی ذوق میکنم.

خیلی مهربون وحرف گوش کن شدی ومنم یک هفته ای است دیگه سرت دادنمیزنم اخه خیلی وقتامنوخسته میکنی هرچی میگم گوش نمی کنی منم دادمیزنم. وقتی کاردارم میای میگی ظرف نشوربیابریم اتاق منم میگم نوژان الان کاردارم . میگی خوب الان کارنکن اول بریم اتاق بازی کنیم بعدش بیاظرف بشور.

یااگرنذاری کاری انجام بدم میگی نکن بذاربابابیادانجام بده.

انقدرباهات مثل ادم بزرگاصحبت کردم مثلاببین نوزان گوش وقتی میریم جیش کنیم بایدبعدش شورت وشلوارمون روبپوشیم. یامثلاداری خرابکاری میکنی منم میگم اول گوش کن ببین چی میگم بعدبروهرکاری میخواهی بکنی بکن توهم همین حرفهاروتحویلم میدی.

عاشق کباب وگوشت قلقلی وماکارانی وخیارهستی بستنی پاستیل هم به تازگی اضافه شده البته قبلاپاستیل هم میخوردی ولی باشروع فصل تابستون واینکه کمترلبنیات مصرف میکنی روزی دوتابستنی میدم که بخوری.

اگرچیزی رودوست نداشته باشی وبخوام بهت بدم میگی نمیخورم بهت میگم اول بخورببین اگرخوشت نیومدبعدنخورتوهم عین همین جمله روموقعی که من چیزی نخواهم بخورم میگی میگی اول بخورببین اگرخوشت نیومدنخور

میگی آنای منه.

وقتی جیش داری یااه داری زودمیگی جیش دارم اه دارم البته گاهی کلی منوسرکارمیذاری ومنم چاره ای ندارم باسازتوبرقصم.

عاشق عروسک خرسی ات هستی وکلی باهاش بازی میکنی.

باعروسکهات خیلی خوب بازی میکنی میگی  : جان جان مامانی، این نی نی گشنشه ، داره گریه میکنه، توروصدامیکنه

وقتی سوارماشین بابامیشیم من بایدبرم به قول توعبق بشینم اجازه نمیدی برم جلوبشینم

توباغ بابابزرگ چندتاتوله سگ هست دوست داری بری اوناروببینی.

والبته یه گاوبابابزرگ تازه گوساله دارشده رفتی ونازش کردی اصلاهم نترسیدی بعدش میگفتی ببین منونازکرد.

کلی منوبوسه بارون میکنی کش موهاموبازمیکنی میگی بذارموهاتوببافم

بامن وبابامیایی باشگاه وکلی ازوسیله ابالاوپایین میری میگی دارم ورزش میکنم.

دوتاعروسکم داری که من یکی روموهاشوکندم وکچل شده اخه همش موهای این عروسکایاکنده میشدیاهمش توی دستت بودمنم برای راحتی کچلشون کردم یکیشون بزرگه یکیشون کوچیکه خیلی دوستشون داری یک شب که داشتی باهاشون میخوابیدی  دیدم خوابت برده منم ازروی تخت انداختم پایین تاراحت تربخوابی که یک دفعه بیدارشدی وفهمیدی که عروسکت روازتخت انداختم پایین کلی گریه کردی که چرابچموانداختی به زروساکتت کردم

بیشترین سهم بوسه هامال منه گاهی برای اینکه شوخی کنی وقتی بوست میکنم پاکشون میکنی ومیگی پاکش کردم وقتی میبینی ناراحت میشم دوباره میخواهی که بوست کنم ومیگی دیگه پاک نمیکنم.

یک روزروی قصری ات نشسته بودیواویساهم اونجابودمیگفتی : آویساکه نمیتونه اینجابشینه اون بزرگه من کوچولوام اگراون بشینه صندلی میشکنه بعدمن روی چی بشینم.

یاابوالفضل: یاآبولفضل

 

روزی صدباراین پله هاروبالاوپایین می کنی ومیری خونه مامان پری . باآویساگاهی بازی می کنین وگاهی دعوامیکنین . نقاشی میکشین ، خاله بازی میکنین ، کامپیوترنگاه میکنین وبرنامه کودک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامانی دخمل بلا
17 خرداد 94 16:57
سلام مامانی گل و نازنین نوژان جون خوشگلم ماشاالله کوچولوی تو دل برو و نازی دارین ... خیلی بانمک و خواستنی هستی شما خاله جون ... چشم بد ازش دور باشه عزیزم ... خدا حفظش کنه براتون عزیز دلم ... راستی دخملی ما هم در جشنواره نی نی و طبیعت شرکت کرده , عکسش هم در وبلاگمون موجوده , اگه دوست داشتین به وبلاگ ما بیایین و از عکسش دیدن کنید و در صورتی که تمایل داشتین به فاطمه جونی ما رای بدین دوست خوب من ... ممنون از لطف و محبتتون عزیزم ...
مامان راحله
17 خرداد 94 23:52
ماشالله به شیرین زبونیهاششششششش