نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

29ماهگی عمربابایی

1394/4/2 16:07
نویسنده : مامان ندا
889 بازدید
اشتراک گذاری

صبحهاازساعت 6تا8ازخواب بیدارمیشی وسریع میخواهی بری بالاچون آویسااونجاست وراحت میتونی باهاش بازی کنی

صبحانه ات راخورده یانخورده میدوی بالاوباآویسابازی میکنی ازطرفی خوشحالم که کمترروی اعصاب من میری ولی ازطرفی دیگه سمت من نمیایی وهمش بالایی

غذاخوردنت اصلاتعریف نداره شایدچون وقتی میری بالاتنقلات مثل پف فیل وشکلات وخیارو...میخوری . البته اگرخودمن باشم که به هیچ عنوان بهت تنقلات نمیدهم . خودم برات توی خونه پف فیل درست میکنم که صدالبته ازبیرون خوشمزه تره .

بالبنیات میونه ای نداری به زوراگرکمی شیربخوری ..

کلی بلبل زبونی میکنی .

باعروسکات بازی میکنی وحرف میزنی هرکاری که آویسامیکنه توهم تکرارمیکنی .

به یمن خوردن شکلات زیادفکرکنم دندونت پوسیده چون وقتی شکلات یاشیرینی میخوری دندونات دردمیگیره مسواک هم نمیزنی

پشت دراتاق خوابیده بودم ونمیگذاشتم تاتوهم بری بیرون میخواستم بخوابونمت توهم گریه میکردی میگفتی پس بابامیخوادبیادتوازکجابیادتودربسته است که .

میگفتی ایشالله اویساخاله نداشته باشه میگفتم خاله اویساکه عمه گییته.

وقتی برنامه کودک میبینی که بچه هاش توش شرکت کردن همش میگی منم میبر اونجاپس کی میبری . الان بریم.

عاشق کتلت  ،کباب تابه ای ، کباب ، جوجه کباب ،ماکارانی، بستنی، خیار، شکلات هستی

روزچهارشنبه 6اردیبهشت ماه ازساعت 6صبح ازخواب بیدارشده بودی ومیخواستی بری طبقه بالاهرکاری میکردم که بابانبرت بالاهمش گریه میکردی ومنم نمیخواستم اون ساعت بری بالا. خلاصه کلی گریه میکردی وغرمیزدی .گفتی گرسنمه رفتم تابرات تخم مرغ بپزم توی اشپزخونه بودم که دیدم داری بازم غرمیزنی گفتم نوژان بلندمیشم میزنمتاگفتی توچیکارداری من دارم بابام حرف میزنم باتوکارندارم توی اون حال عصبانیت مرده بودم ازخنده

 

 

 

 

 

 

اینجاگفتی برودوربینوبیارمن غذامیخورم عکس بنداز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توی عکس ادکلن زدنت هم معلومه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان ماریا
4 تیر 94 12:50
چه عکسای قشنگی 29 ماهگیت مبارررررررک عروسک خوشگل ممنون
مامان راحله
4 تیر 94 15:36
ماشالله
ندا مامان یسنا
6 تیر 94 12:59
عزیزم چه کوچولوی نازی دارید خدا نگهدارش باشه ممنون نداجون خدانی نی شماروهم حفظ کنه
مامان زری
7 تیر 94 15:52
نوژان جونم 29 ماهگیت مبارک قربونت برم که انقدر شیرین زبونی سلام ندا جون خوبی؟ ببخشید که خیلی وقته بهتون سر نزدم میگم نوژان ساعت چند میخوابه که 6 بیدار میشه انشاالله همیشه شاد باشین سلام زری جون چه عجب ازاین ورااخرین نظری که واسمون گذاشتی تولددوسالگی نوژان بودبی معرفت شدی والله نوژان چون عصرهانمیخوابه ازخستگی ساعت9یا10میخوابه 6صبح هم بیدارمیشه
مامان هانیه
11 تیر 94 2:08
وای خدا روزبروز بانمک تر از دیروز ماشالله به تو شیرین زبون ندا جون شما با بچه ها گروه تلگرام دارین؟ نه هانیه جون من ندارم
مامان راحله
23 تیر 94 17:28
پیشاپیش عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک ممنون عزیزم عیدشماهم مبارک