نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

30ماهگی عزیزترینم

1394/5/14 0:55
نویسنده : مامان ندا
1,118 بازدید
اشتراک گذاری

ای عزیزترین عمروجون من 30ماهگیت مبارک

30ماهگی تومصادف بابه دنیااومدن کیان کوچولو بود.

تولدش خیلی غیرمنتظره بودچون یک ماه زودتربه دنیااومدولی خوشبختانه سالم بودواحتیاجی به دستگاه نداشت . من بهش میگم نخودچی آخه خیلی کوچولوست ومن خیلی دوستش دارم البته توحسادت میکنی وزن  این نخودچی ماهم 2350بود. پاهاش اندازه یک بندانگشته .

چه زودگذشت وبزرگ شدی برای خودت خانومی میشی .

ماشالله وهزارماشالله خیلی خیلی شیطون هستی اصلانمیتونم کنترلت کنم . به خاطروجودآویساکه تابستونه ومدرسه نمیره صبحهاتاچشمهایت رابازمیکنی سریع میخواهی بری طبقه بالاوبااون بازی کنی .

خیلی باهم بازی میکنین والبته د عواهم میکنیدروزی هزارباراین پله هاروبالاوپایین میکنی هرچی بهت میگم دمپایی بپوش اصلابه حرفهایم گوش نمیکنی

دوباره رفتم مشاوره چون واقعانمیدونم درقبال بعضی ازکارهایی که میکنی باهات چطوری رفتارکنم چون کاملاخودسروخودرای هست یاصلابه حرف گوش نمیدی . روشهای مشاوردرباره حمام کردنت اثرداشت وخوب بودالبته چون بیشتروقتت راباآویسامیگذرانی بامن کمتردعوایت میشود

غذاخوردن وخوابیدنت خیلی بدشده اصلاخوب غذانمیخوری صبحانه که فقط سفیده تخم مرغ میخوری .

خودت شلواروشورتت رامیپوشی . مسواک میزنی البته خمیردندان راتف میکنی بیرون .

برای دستشوی رفتن اصلاباهات مشکلی ندارم وخیلی خوب همکاری میکنی ودیگه خیلی وقته جاتوشبهاخیس نمیکنی البته دوسه باربیشتربعدازپوشک گرفتن جایت راخیس نکردی.

متاسفانه ومتاسفانه چندکلمه زشت یادگرفتی هرکاری میکنم که تکرارنکنی نمیشه.

عاشق ادامس خوردن شدی وباعموعلی بابای اویسامیری مغازشون تاآدامس برداری هرچی هم میگویم کسی به حرفهایم اهمیتی نمیدهد. یاادامس راقورت میدی یابه همه جامیمالی ودوباره میگذاری دهانت . البته زن عموشیرین گفت دکترمیگفت قورت دادن آدامس توسط بچه هاهیچ مشکلی ایجادنمیکنه واینکه میگویندبه روده میچسبه اشتباهه .

اینم ادامسی که توی دستت میچرخه ومیگی دارم توپ درست میکنم

 

سفره افطاری من بادخترم

اینم کارهرروزته که میری توی کمدلباسهایت واینطور یمیکنی

 

 

 

 

 

کاشکی همیشه اینطوری خانوم باشی

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

رویــــا
14 مرداد 94 3:19
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
همراه رایانه
14 مرداد 94 8:34
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
مسئول سایت نی نی عکس
14 مرداد 94 12:37
سلام خوشحال میشیم عکس نوژان جون و برامون بفرستید تا ان شالله برنده این هفته ما ایشون باشه ارسال عکس از طریق این لینک و یا تلگرام شماره 09109094005 http://www.niniaxs.ir/index.php/upload اگر هم دوست دارید تو گروه تلگرام نی نی عکس عضو بشید عدد 1 رو به شماره 09109094005 بفرستید. ممنون