نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

31ماهگی عشق بابا

1394/6/24 0:45
نویسنده : مامان ندا
893 بازدید
اشتراک گذاری

چیززیادی ازلحظه هایی که باهم هستیم  یادم نمیمونه چون دائمادرحال لجبازی هستی ومن اصلافرصت نمی کنم که بنویسم

حرفهای قلمبه سلمبه زیادمیزنی مثلاانگشترهای آناروگم کرده بودی وبه آنامیگفتی والله من یادم  نمیادکجاگذاشتم وخیلی حرفهای دیگه

مردادماه بازم رفتیم شمال وبه توخیلی خوش گذشت .وقتی سوارقایق شدیم توخیلی ترسیده بودی وهمش سرت پایین بودومیگفتی من نمیخوام من آلوچه میخوام فکرکنم ازترس هزیون میگفتی البته شایدچون عمه گیتی انجیردستش بودفکرکرده بودی آلوچه است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عروسی توی باغ

 

 

تولدمامانی توی باغ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

همراه رایانه
24 شهریور 94 9:48
همراه رایانه مرکز رفع مشکلات کامپیوتری پاسخگویی شبانه روزی به مشکلات رایانه,اینترنت و موبایل دارای کارشناسان مجرب شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
آلیز
9 مهر 94 18:29
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر