نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

32ماهگی نوژانم

1394/8/6 16:11
نویسنده : مامان ندا
1,010 بازدید
اشتراک گذاری

دخترنازم 32ماهگیشوروهم تموم کرد.

عروسک نازم رفتارت نسبت به ماه قبل بهترشده وکمتربهانه گیری می کنی البته همچنان باقی است اماتوفصل تابستون باآویسابیشترسرگرم بودی وکمتربامن کارداشتی . صبح زودساعت7-8ازخواب بیدارمیشدی ومیخواستی بری طبقه بالاکه بااویسابازی کنی . خوشبختانه باآویساخوب بازی می کنی البته مثل همه بچه هاباهم دعوامیکنیدوهمدیگررومیزنید.

بعدازظهرهانمیخوابی من به زورتورومیخوابونم که کمتراذیت کنی.

زیادنمی تونم کیان تپلی روبغل کنم چون حسودی میکنی .

برات شبکه پویارومیذارم وبرنامه نگاه میکنی البته میگی بایدمنم بیام تاباهم نگاه کنیم.

برنامه خان باباازشبکه استانی قزوین روخیلی دوست داری . برنامه های شبکه جم جونیوررودوست نداری . برنامه های شبکه ترک روهم گاهی نگاه میکنی گاهی نگاه نمیکنی . وای به اینکه ازیک برنامه ای خوشت بیاددیگه ول کن نیستی ومن نمی دونم چطوری بایدبرات توضیح بدم که این برنامه تموم شده وبایدبرنامه دیگه نگاه کنی واین من نیستم که برنامه میذارم.

به خاطرکارهای خونه اصلافرصت نمی کنم باهات بازی کنم ووقتی هم که بازی می کنم زودخسته میشم . خوب من نمی تونم مثل آویساباتوبازی کنم.

مدتیه مثل حسنی شدی وزیادعلاقه ای به امدن حمام نداری چون دیگه مثل تابستون نمی تونی بیایی وساعت هاآب بازی کنی ومن مجبورم به خاطرسرماتوروزودحمام کنم.

غذاخوردنت خوبه ومن راضی هستم البته همیشه خوب نمی خوری ولی بهترمیخوری . لبنیات اصلادوست نداری مخصوصاشیروماست به زوربهت شیرمیدم.

دوباره سرماخوردی وچندباردارودادم وقتی خوب نشدی دکترت گفت نمیخواداذیتش کنی بایدهمش آنتی بیوتیک بدی که اونم براش خوب نیست وبیخیال شو.

عاشق خوردن ادامس وشکلات هستی گرچه من اصلابرات نمیخرم واین دیگران هستن که میخرن ومن نگران دندونهای پوسیده ات هستم.

گاهی دوست داری چیپس وپفک بخوری کلاشایدتاالان دوسه تادونه خوردی ومن بهت یاددادم که اینهاآشغال هستن وپیشی وهاپوتوش جیش کردن . سعی می کنم خوراکی های مقوی بهت بدم مثل خکشبار، میوه جات

عاشق ماکارانی ، زیتون ، پسته ، خیار، نارنگی، لیموشیرین هستی.

نان رازیادنمیخوری مگراینکه همان موقع تازه خریده باشیم وچندتکه نان بخوری.گاهی هم نان راتکه تکه میکنی وباسوپ میخوری که عاشق این مدلی خوردنتم

حرفهای بزرگترازخودت میزنی که من شاخ درمیارم که تواین حرفهاروزدی.

«قدربرای هرچیزی میپرسی چراکه آدم رودیوانه میکنی البته این حق طبیعیهخ توست که سوال کنی ولی گاهی بیخودی وبرای اینکه منواذیت کنی میگی چرا

مثلاوقتی من داشتم ضرفهارومی شستم اومدی گفتی توچراظرف میشوری بذارزن عموشیرین بشوره

وقتی عمه هات یامادربزرگت میگه بروخونتون مثلاکشمش یاچیزدیگه ای بیارمیگی مانداریم یاوقتی میگن مامیخواهیم بیاییم خونتون ومانباشیم وبخواهیم جایی بریم میگی ماکه خونه نیستیم داریم میریم دکترکسی خونه نیست.

وقتی نخواهی چیزی رابخوری بابازی کردن چشابسته قاشقم پره خالیه غذارومیخوری

هرچی دعوات کردم توهم یادگرفتی ومیگی مگه نمی فهمی چی میگم،باادب باش ،بفهم بابزرگترازخودت درست صحبت کن، مگه توتربیت نداری. حرف دهنتوبفهم

بهت گفتم تامن اجازه ندم حق نداری جایی بری میگی خودم اجازه میدم

اگرچیزی که نبایدبخرم رابخواهی ومن نخرم میگم پول ندارم میگی خوب خودم پول دارم میخرم

وقتی برنامه کودک نگاه میکنی میگی خوراکی بیار.

آنارفت استانبول وکلی برات لباس خریدولی توفقط ازش آدامس ومسواک خواسته بودی که اونهاروهم برات خریده بودماهم میخواستیم بریم ولی ازاونجایی که توهمیشه اذیت میکنی پشیمون شدیم وتصمیم گرفتیم تاتوکمی بزرگ بشی بعدابریم.

ایام ماه محرم باآنامیرفتی حسینیه وکلی بهت خوش میگذشت.

 

 

 

 

 

 

 

صبحانه موردعلاقه ات که فقط سفیده میخوری وشیرراهم به زوروباکلی بازی

وخوراکیهایی که موقع برنامه میخوری

 


 

پسندها (1)

نظرات (1)

آلیز
11 آبان 94 12:25
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر