نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

34و35ماهگی(من نی نی ام)

1394/10/19 21:19
نویسنده : مامان ندا
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

دخترنازوقشنگ من ، اول ازانتخاب این  نام برای ماه 34و35زندگیت بگم که گاهی برای اینکه خودت رولوس کنی میگی من نی نی ام وچهاردست وپامیایی طرف من 

چیزی به پایان 2سالگی ات نمانده وروزبه روزکه بزرگ ترشدی شیطنت هاوبازیگوشی هایت هم بیشترشد.

اصلانمی تونم کنترل کنم به هیچ عنوان به حرف گوش نمیدی وخیلی لجبازهستی هرچیزی راکه بخواهی بایدهمان لحظه برایت فراهم باشد. اگرازمن چیزی بخواهی ومن دستم بندباشدیاحوصله بلندشدن نداشته باشم وازبابابخواهم که کارت راراه بیندازدکلی دعوامیکنی که توومن بایدخودم بلندشم وکارت روانجام بدم.

ازپاییزخواستم بذارم مهدکودک تاهم کمی ازمن جدابشی وهم اینکه لجبازی ات کمتربشه مهدخوب پیدانکردم ویک مهدهم گفت بذاربرای بعدازعیدوچون هواسردبودباباهم میگفت نمیخوادبذاری، میره مهدوهزارجورمریضی میگره منم ازترسم هیچی نگفتم . آخه هرکاری راکه بابابگه که نبایدبرای توانجام بدیم ومن بخوام انجام بدم حتمایک اتفاقی میفته به همین خاطرمنم منصرف شدم.

شبهاساعت12شب میخوابی و8صبح بیدارمی شی اصلابعدازظهرهانمی خوابی . تازه وقتی ساعت 12میگم بیابخواب میگی برای چی بایدبخوام من حوصله ام سررفته میخوام بازی کنم.

بیشتردوست داری بازی های هیجانی داشته باشی نه یادگرفتنی مثل نقاشی وکاردستی اگرهم بخواهیم این کاروانجام بدیم زودحوصله ات سرمیره.

عاشق تاب بازی ولگوهستی .

تاعدد24بلدی بشماری .

باآویساخوب بازی می کی البته گاهی اوقات خودت هم تنهایی خاله بازی یالگوبازی می کنی .

عاشق خیار، نارنگی، آدامس ، سیرابی ، قارچ وگوشت هستی . 

پفک وپفیلاوکیک وبیسکوئیت نمیدم میگم اینهاآشغاله وتویادگرفتی میگی اینا اشغاله منکه نمیخوره من فقط آدامس وپاستیل میخورم.

خوشبختانه اهل خوردن تنقلات بی ارزش نیستی .

چون آویسامشق می نویسه توهم صداگشی روخوب بلدی وهرچیزی راکه میخواهی بگی برایم بخش می کنی مثلا کفش ، نقره ای ، بادکنک وهرچیزدیگه را.

آویسابعضی ازوسایلش راازتوقایم میکنه ومیگه شخصیه توهم یادگرفتی میگی شخصیه.

وقتی غذایت رامیخوری میگی بیاقدبگیریم ببین من ازتوبلندترم چون خوب غذاخوردم البته غذاخوردنت هم تعریفی نداره ومثل جوجه شدی .

حالابریم سراغ عکسهای این ماهت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آنا
19 بهمن 94 12:57
سلام نفسم . الهي دورت بگردم عزيزكم . پرنسس من ؛ ملكه من ؛ شاهزاده كوچولوي آنا .