نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

تولدسه سالگی پرنسس

1394/12/13 0:23
نویسنده : مامان ندا
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

 

پرنسسم  تولدت مبارک

انگارهمین دیروزبودکه به دنیااومدی به سرعت برق وباداین سال سپری شد.

ماشالله خیلی خیلی شیطون هستی ومن روواقعاکلافه میکنی هم اذیت م یکنی هم حرف شنوی نداری اصلاوابدا. کلی بلبل زبونی میکنی وحرفهایی میزنی که آدم شاخ درمیاره البته یادم نیست که چه حرفهایی زدی چون هرروزحرفهای جدیدی میزنی که مارومتعجب میکنی .

امسال قصدداشتم که تولدخودمون یبگیرم به همین خاطراصلاتم سفارش ندادم وفهمیدم که بدون تم هم میتونم برات تولدبگیرم . 

روزی که رفتم برات بادکنک بخرم یه دستمال کاغذی دیدم که ابی بودازش خوشم اومدتصمیم گرفتم وسایلت هم آبی باشه .

باوجوداینکه تولدت خودمونی بودوکم مهمان داشتیم باوجودآویسابه توخیلی خوش گذشت .

وقتی رفته بودیم کیک بخریم هرکیکی روکه اویسامیخواست توهم میگفتی منم همون رومیخوام . ازقنادی هم برای خودت کل یلواشک خریدی . 

روی کیکت تکه های ماهی بودتوفکرکردی پاستیله وشروع کردی به خوردنش البته منم همین فکروکرده بودولی ماهی هاپلاستیکی بودن.

انتخاب شمع هاهم به عهده آویسابود.

حالابریم سراغ عکسهای تولدپرنسسم  :

ساعت 10صبح لحظه تولد1391

ساعت 10صبح یکسالگی 1392

ساعت 10صبح دوسالگی 1393

ساعت 10صبح سه سالگی 1394

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میزشام 

چیکن تندوری وکوفته وسوپ که عکسش نیست 

خورش به 

چیکن تندوری 

کرم شیروزله بلوبری 

سالاد

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

بانو
13 اسفند 94 7:05
سلام وبلاگ زیبای دارین برای افزایش ترافیک وبلاگتون راهکارهایی دارم به سایت من سر بزنید موفق باشید
مامان راحله
16 اسفند 94 17:21
به به ، مبارکههههههه چه تولد زیبایی