نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

بدون عنوان

1392/2/18 1:44
نویسنده : مامان ندا
441 بازدید
اشتراک گذاری

دخترنازم خیلی دوستت دارم بی توهیچم ماچ

وقتی صدات میکنم برمی گردی ونگاه می کنی

خیلی شیطون ووروجک شدی دخترنازم

وقتی باهات حرف میزنم سرت روبالامیاری وتوی چشمام نگاه می کنی آخ که چقدراون لحظه رودوست دارم اصلانمی خوام اون لحظه تموم بشه گرچه زیادنمی تونی گردنت رانگه داری وتلوتلومیخوره قربونت برم نفس مامان

  مثل فرشته هایی انگشت شصتت راهم می کنی توی دهانت. وقتی هم که نمی تونی بذاری توی دهنت نق میزنی خیلی نازی

شیرخوردنت هم عالمی داره  موقع شیرخوردن حواست همش به این وراون وره  بازی میکنی ومی خندی همش سرت رابرمیگردونی ونگاه می کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)