نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

نه ماهگی

1392/8/21 22:22
نویسنده : مامان ندا
808 بازدید
اشتراک گذاری

روز92/8/2واردنه ماهگی شدی وباشیطنت های خاص خودت .

ازروز92/8/19داخل کمدلباسهایت می شوی ومیشینی داخل کمد.

 

ازروز92/8/20به آشپزخانه شرفیاب میشوی تاکابینت هارابازکنی ودست به ظرفهابزنی  .

این عکس رومجبورشدم برعکس بندازم تاخودت بعداببینی که روی پنجه هایت وامیستادی تادستت به کابینت برسه .

به خاطرکثیف کاریهایت مجبورم روفرشی پهن کنم

مدتی است که زمان ایستادنت بدون کمک بیشترشده

اولین قورمه سبزی که برات درست کردم وخوشت اومد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مهرسام
21 آبان 92 19:57
الهی قربون اون ذوق زدنات ...فدای اون کنجکاویات ....ناقلا بگو بینم چه جوری میری تو کشو میشینی شیطونکم اول چهاردست وپامیرم توی کشوبعدخودموجابه جامی کنم ومیشینم
سارا مامان محمدرضا
22 آبان 92 3:57
چقدر کارات نازهههههه. بانمک خاله. چه بامزه ذوق میکنی. خیلی عکسات قشنگ و بانمکن. دست مامان گلت درد نکنه. اونجایی که سبد دستشه انگار داره میره بیرون واست میوه و سبزی بخره!!خخخخخخ عزیزم. شیطونککککک بلا راستی عزیزم خصوصی داری.
مرمر
23 آبان 92 1:46
نه ماهگیت مبارک عسل خاله وای ندا چقد ذوق کردم دیدم نوژان بدون کمک وایساده هزارماشالله به این عروسک زرنگ اونجا که یبد دستشه میخنده خیلی نمکی شده
sepide
24 آبان 92 17:53
قربونش برم چقد کاراش با نمکن.قربون ایستادنات بشم زرنگ خاله
یه بنده خدا
27 آبان 92 18:05
سلام نمی دونم چی جوری اما یهویی وارد وبلاگتون شدم گفتم اگه نظر بدم بد نیست نی نی تون خیلی بامزه و خوشگل ایشاالله تا 900سال زنده باشه ممنون