نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

بدون عنوان

1392/2/30 19:16
نویسنده : مامان ندا
343 بازدید
اشتراک گذاری

دوسه روزپیش رفته بودیم تعاونی خونه ترانه دخترخاله همه میگفتن چقدرخوشگل شده مژهمژهولی خیلی کوچولوه چرابزرگ نمیشه منم ناراحت شدمناراحتناراحتناراحت

 دوست ندارم راجع به توحرفی بزنن میگفتن لاغرشدی وبایدغذای کمکی روشروع کنم . روزچهارشنبه میبرمت دکترتاببینم اون چی میگه . ازطرفی  دلم میخوادزودترغذابخوری ولی ازطرفی هم نه چون زودشروع کردن غذادردسرهای خودش روداره .

من وبابایی سرما خوردیم  دیروزرفتیم دکتروکلی دارووآمپول دادمنم اومدم خونه آناتابابازیادپیش تونباشه وتوهم سرمابخوری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نوژاجوني
22 اردیبهشت 92 14:23
عزيزم نگران اين حرف وحديثا نباش .بچه اي كه داره روند عاديه رشدشو طي ميكنه نگراني نداره.راستي لينكتون كردم
nira
22 اردیبهشت 92 17:33
سهام جون ،رمز nira91 راستی سهام ارومیه زندگی می کنی؟