نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

بدون عنوان

1392/3/3 12:05
نویسنده : مامان ندا
641 بازدید
اشتراک گذاری

دیروزبهترین روززندگی من وبابایی بودمنظورم 31اردیبهشت البته وقتی من این مطلب رامی نویسم ساعت 11/30شب است وبقیه مطالب چندبعدازساعت 12است روز2خردادمحسوب می شود

120روزازبهترین روزهای زندگیمان راباتوسپری کردیم

باخنده توخندیدیم لبخندلبخندلبخندوباگریه توگریه گریهگریهگریه

دیروزنه شیرخشک  میخوردی نه شیرخودم روافسوسافسوسافسوسخیلی اذیت کردی  کلافهکلافهکلافه تاشیشه رامیگذاشتم توی دهانت عق میزدیقهرقهرقهر

آنقدرشیرین شدی که نگوونپرس همش شیطونی میکنی تاازجلوی تلویزیون ردمی شوم برمی گردی تابه تلویزیون نگاه کنی

سرت روهمش ازروی بالش بلندم کنی ومیخواهی که بنشینی منم برات دست می زنم تشویق تشویق تشویق  و    تشویقت می کنم هوراهوراهورا

پاهایت رابلندمی کنی ودمرمیفتی امروزهم کاملابرگشتی تشویقتشویقتشویق

فقط دوست داری بامن باشی هرجامی ریم بغل کسی نمی خواهی بری ولبت روبرمی چینی وگریه می کنی گریه   گریه  گریهغریبی می کنی

 دوست داری که بغلت کنیمبغل  بغل بغل    وراه ببریم انگارزمین میخ داره وتونمی تونی بنشینی

دالی بازی می کنی وقتی کسی باهات حرف میزنه می خندیلبخند  لبخند لبخندوسرت رومی بری توی بغلمبغل  بغلبغل وانگارداری خجالت می کشی خجالتخجالتخجالت

عاشق خمیازهخمیازه خمیازه خمیازهکشیدنتم  خیلی قشنگ خمیازهخمیازه خمیازه  خمیازه می کشی ودهانت رابازمی کنی ومن وبابایی می خندیمخندهخندهخنده

خیلی وقت است که دوتاپاهایت رابلندمی کنی ومحکم می کوبی زمین آخآخآخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شايان و پرنيا
2 خرداد 92 0:13
اي جونم چه عسليه دخملت


چهار ماهگيش مباركه