نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

جشن دندونی

1392/5/23 20:51
نویسنده : مامان ندا
2,592 بازدید
اشتراک گذاری

مدتهاقبل ازاینکه بخواهی دندون دربیاری به فکرگرفتن جشن دندونی بودم خیلی دوست داشتم برات جشن بگیرم .به همین خاطرتواینترنت دنبال تم های جشن دندونی بودم تابرات سفارش بدم ولی به علت کمبودآب نتونستم یک جشن بزرگ بگیرم وتصمیم گرفتم یک جشن دندانی خصوصی بگیرم اماخیلی دلم میخواست جشنت تم هم داشته باشه به همین خاطرگشتم وبرحسب شانس تم موسسه سرزمین شادرادیدم وسفارش دادم والحق والنصاف که کارشون هم خوب بودومنم دوست داشتم .

هدیه هایت همه پول بودکه من وانا باهم گوشوار ه خریدیم .

ریسه جشن دندونی

تگ غذاودسر

حلقه دستمال

کلاه ها

خوش آمدگویی

آش دوستان وهمسایه ها

شام : جوجه کباب ، خورشت هویج ،کبه عربی ، آش دندونی

دسر: ژله سورپرایز

دسر: تیرامیسو

کیکت که فراموش کردم بگم اسمت روروش بنویسن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

nira
23 مرداد 92 11:40
کار خوبی کردی جشن گرفتی یادگاری می مونه خیلی قشنگ و شیک بود همه چی مبارکش باشه
مامان نوژا جونی
23 مرداد 92 12:07
چه جشن باشکوهی.هزارماشاله به نوژان گلم که خنده از روی لباش محو نمیشه.خیلی زحمت کشیده بودی دستت درد نکنه مامانیه باسلیقه.در ضمن رمز پارک ارم روهم برام بی زحمت بفرست عزیزم
فران
23 مرداد 92 12:13
جاااااااااااانم عزیززززززززززززززززممممممممم
مامان فاطمه(زینب)
23 مرداد 92 12:38
ماشالا به نوژان خانومی و مامان با حوصله اش جشن خوشگلی بود ،مبارکتون باشه
مامان هانیه
23 مرداد 92 14:19
عزیزدلم مبارک باشه جشن دندونیت دست مامانتم درد نکنه برات سنگ تموم گذاشته
سپیده
23 مرداد 92 17:59
فدات بشم عزیزم.ایشالله همیشه شاد باشین نداجون خیلی جشن با کلاس و باحالی بود.چقد تدارک دیدین.عالی شد .مبارک میشه بگی هزینه تم دندونی چقد شد؟
فریبا
23 مرداد 92 19:29
سلام عزیزم... دستت درد نکنه چه میزی چیدی مبارکش باشه.. ایشالا که همیشه خنده رو لباتون باشه
مامان مریم
23 مرداد 92 19:40
سلام سلام صد تا سلام پرنسس خانومی جشن دندونیت مبارک ایشالله جشن عروسیت گلم مامان ندا عکسامو چپه گذاشتی درست کن خاله مریم گردنش شکست تا منو دید
مامان زری
23 مرداد 92 20:13
چه جشن باشکوهی،خانومی جشن دندونیت مبارک دستت درد نکنه مامانیه باسلیقه خیلی قشنگ شده بود.همه چی عالی بود، منم تم دندونی آرنیکا رو آماده کردم ولی کو دندون ههههههههه
مرمر
24 مرداد 92 13:17
عزیز دلم اولین جشن عمرت مبارک باشه همه چییز خییلی قشنگ بود دست مامان گلت که انقد بفکرته هم درد نکنه
مرمر
24 مرداد 92 13:18
ندا جون منم میخوام برا ارتین بگیرم میشه بگی تم تولدش چقد هزینه برد؟؟؟ خودت تمو انتخا بکردی؟ ادرس سایتشو هم بهم میدی؟ مرسی دوستم البته هنوز فسقل خان ما دندون نداره ها
مامان محدثه و مهدیس
24 مرداد 92 14:10
چه زیبا مامانی باسلیقه و عجول خوب میذاشتی دندون در میاورد بعد جشن میگرفتی در هر صورت مبارک باشه
سارا مامان محمدرضا
24 مرداد 92 14:21
چه عکسای خوشکلی. دست مامان ندا درد نکنه. چه جشن و تم خوشکلی. راستی همه غذا ها و دسر ها رو خودت درست کردی عزیزم؟
مامان حنانه زهرا
25 مرداد 92 20:42
مبارکش باشه الهی عزیزم چه نازم شده دخملمون
مامان پارسا
27 مرداد 92 7:57
مرواريدت مبارك عزيزم جشنتم خيلي قشنگ و با سليقه بوده
مامانی رایان کوچولو
27 مرداد 92 11:07
بهبه مبارکه نوژان خانوم ایشالله همیشه به شادی دست مامان و بابا هم درد نکنه خیلی جشن قشنگی گرفتن
مامان محدثه و مهدیس
27 مرداد 92 11:29
آخی الــــــــــــــــــــــــــهی مبارک باشه من فکر کردم در نیاورده
مامانی حنانه زهرا
28 مرداد 92 14:58
عزیزم من عکسا رو تو اینترنت درست میکنم.ادرسشو برات میذارم.قابی که دوست داشتی انتخاب کن بعدعکس انتخاب کن وسایت خودش عکسو اپلود میکنه وشمام محدوده ی عکسو مشخص میکنیو بعدم عکسو ذخیره میکنی.راحته کارکنی دستت میاد http://www.photofacefun.com/
مامان مهرسام
31 مرداد 92 13:26
به به به چقدر زیبا و با حوصله چقدر کامل و زیبا آفرین به نوژان که همچین مامان با سلیقه ای داره مبارک باشه دندونت جیگرکم
اطلس
31 مرداد 92 15:44
خیلییییی دخملت خوشکله یه اسفند براش دود کن
شادي
9 شهریور 92 18:53
عزيزه دلم نوژان جونم مرواريد خوشگلت مبارك ندا جون خيلي از تمش خوشم اومد ايشالا عروسيش
sepideh
18 شهریور 92 16:27
slm. mobarak bashe va sabt shod.