نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

هفت ماهگی

1392/6/2 19:33
نویسنده : مامان ندا
523 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زیبای من امروزواردهفت ماهگی شدی .

روزهاوشبهای زیادی راباهم می گذرونیم که اصلاجزوروزهای عمرم حساب نمیشه .

دوستت دارم عمرمامان ، فرشته زیبای من . هرچی بگم ازدوست داشتن وعشقم بازم کم گفتم.

هرروزباهم کلی می رقصیم وتوخوشت میادوکلی میخندی.

اگه دلت نخوادکه غذابخوری زودانگشت شصتت روبه عادت اینکه خوابت میادمیکنی توی دهنت تابهت غذاندم . یاباپاهایت می خواهی بزنی ظرف غذاروبرگردونی .

خواب شبت منظم شده . بین ساعات 11تا1نیمه شب می خوابی تا8صبح . اماسحرخیزهستی وزودبیدارمیشی.

چهاردست وپامی ری وخیلی خطرناک شدی . یک لحظه هم نمی توانم تنهایت بگذارم پیشت می نشینم وباهات بازی می کنی . جدیدادستت رامی گیری به هرچیزی تابلندبشی . فکرکنم به همین زودی هابلندبشی.البته هنوزنمی تونی بنشینی ولی اگربگذارم که بنشینی می توانی خودت راکنترل کنی . یک طرفه می ری ویک طرفه هم می نشینی .

هرروزکلی باهم بازی می کنیم وتومی خندی .عاشق خنده هاتم .

قلقلکی هستی وقتی زیربغلت ویاشکمت راقلقلک می دم می خندی. قربونت بره مامان .

اینم عکسای نفس مامان

عاشق چسب ریشه های فرشی که بکنی ومی کنی

نوزان وبازی بالپ تاب اناجون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان حنانه زهرا
2 شهریور 92 20:39
عزیزم چهاردست وپا میره.شیرین شیطونم.ایشالله 1ماه بعد دخمل منم راه میفته
مامان رادمان
2 شهریور 92 23:36
الهیییییی عزیززززم ماشالااااا
سارا مامان محمدرضا
3 شهریور 92 17:42
ای نوژان شیطون بلا. آفرین به تو ندا جون اگه بخوای نظرات خصوصی افراد رو بخونی باید بری قسمت "ارتباطات" و قسمت"آخرین نظرات خوانندگان" رو نگاه کنی. تمام نظراتو نگاه کن بینشون چند تا نظر میبینی که توی قسمت "نظرات تایید نشده" ندیده بودی. اینا همون نظرات خصوصی شما هستن که البته نباید تاییدشون کنی که تو وبلاگ نمایش داده شن (چون خصوصین). عزیزم خوب توضیح دادم؟ امتحان کن. بهم بگو.
سارا مامان محمدرضا
3 شهریور 92 22:02
عزیزم بیا آپم
مامان زری
3 شهریور 92 23:17
ماشاالله به دختر نازم ان شاالله به زودی هم بتونی بایستی ندا جون نوژان رو برای قد و وزن بردی؟ من آرنیکا رو بردم ولی باز نا امید شدم فقط 150 گرم وزن اضافه کرده
مرمر
4 شهریور 92 2:24
یعنی عاشقتم همینو بس فضول خانوم
مامانی رایان کوچولو
6 شهریور 92 10:59
آفرین به نوژان خانوم زرنگ و شیطون ماشالله
سپیده
6 شهریور 92 16:42
افرین دختر زرنگ و کنجکاو
مامان مهرسام
12 شهریور 92 18:26
آفرین نوژان باهوش و زرنگم مهرسام که هیچ کدوم از کارای تو رو بلد نیست شوکولاتم