نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

4ماه و22روزگی

1392/3/23 23:58
نویسنده : مامان ندا
343 بازدید
اشتراک گذاری

امروز4ماه و22روزه شدی

حدوددوهفته ای بودکه سرماخورده بودی ودکترمیگفت چیزی نیست خیلی سرفه میکردی بعضی وقتاداشتی خفه میشدی آنقدرسرفه میکردی.

من رفتم بیمارستان چون کارداشتم پزشک اورژانس هم برات عکس نوشت تاگزارش عکس روبه دکترت بده البته نبایدعکس مینوشت چون خطرناک بودونبایداشعه به بدنت میخوردومنم نمیدونستم بعدافهمیدم

توی عکس کمی گلوت عفونت داشت ودکترت هم برات شربت اریترومایسین نوشت

ازداروخوردن بدت میادبه زورباسرنگ میریزم توی دهنت وتوهم نصف بیشترش رومیریزی بیرون

روز14خردادبعدازاینکه ازجلسه تعاونی خونه خاله میترابرگشتیم قرارشدباخاله هاشام بریم بیرون (آناجون، خاله مینا، خاله نوشین وخاله نعیمه ).البته اون به من میگفت نبایدبیایی واگراومدی حق اعتراض نداری چون مامیخواهیم بریم آبعلی وتومیگی هواسرده وبچه ام مریض میشه

چقدرخوش گذشت مخصوصاجایی بری که خاله نعیمه هم باشه اخه اون سرتاپاش جوکه آنقدرجوک میگه وآدم رومیخندونه که نفسش بندمیاد.داشتم نوشابه میخوردم که خاله نعیمه یک جوک گفت ومن ازخنده داشتم خفه میشدم ونفسم بنداومده بود

برای روزجمعه هم قرارشدبریم باغ خاله میناخاله نعیمه هم میگفت نیاچونبا یامیگی هو.اسرده یاگرمه اون روزه کلی خوش گذشت

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حنانه زهرا
24 خرداد 92 20:56
دخترکوچولوی منم همین طوره اصلا از مولتی ویتامین خوشش نمیاد باباش مثل خاله نعیمه خیلی شوخه مارو روده بر میکنه