نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

بدون عنوان

1392/3/24 0:06
نویسنده : مامان ندا
432 بازدید
اشتراک گذاری

هرروزوهرساعت عاشقت هستم دخترنازمن

دوستت دارم تابی انتها

این روزهاکه همش دمرمیفتی وکلی ذوق می کنی تامی گذارمت زمین سریع پاهایت رابلندمی کنی ودوتادستهایت رابه هم می چسبانی ودمرمیفتی به چپ برمی گردی ولی نمی تونی به سمت راست دمربیفتی.

وقتی ازروی زمین بلندت می کنم خودت سرت رابلندمی کنی وسفت گردنت رانگه می داری البته ازنوزادی هم گرنت شل نبود.

شیرخشک سیمیلاکت رودوست نداری وبابایی برات آپتامیل خریداون رودوست داری ولی زیادبهت نمی دم دکترگفت 60تا90سیسی اونم یاباقاشق یاسرنگ .چندبارامتحان کردم ولی همش رومیدی بیرون منم دلم برات میسوزه آخه باقطره چکون یاسرنگ که نمیشه شیردادمنم باشیشه بهت شیرمیدم .

دیروزکه شیشه شیرراگذاشتم دهانت خودت بادستهایت نگه داشتی وماهم کلی خندیدیم .

باهم حمام هم رفتیم توی حمام اصلاصدایت درنمی آیدولی وای وای وقتی ازحمام درمیایی آنقدرگریه می کنیگریه که حدوحساب ندارداصلانمی گذاری لباس تنت کنیم خیلی گریهگریه می کنی وجیغ می زنی نمی دانم چرااین کاررامی کنی. وقتی ازحمام میایی موهای نازوبورت روباسشوراخشک می کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده
26 خرداد 92 12:17
ای جونم نوژان ناز که انقد باهوش.دیگه سهام جون حسابی باید مواظبش باشی آخه از روزی که دمر بیفتن دیگه نگهداریشون مشکل میشه