نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

بدون عنوان

1392/3/29 22:43
نویسنده : مامان ندا
443 بازدید
اشتراک گذاری

امروزکلی ازدستت خندیدیمخندهخندهخنده

من وبابابزرگ داشتیم هندوانه میخوردیم کمی هم به تودادیم دست بابابزرگ راکه چنگال هندوانه دستش بودچنان محکم چسبیده  بودی وول نمی کردی وملچ وملچ میکردی تابهت هندوانه بدهیم کلی خندیدیمخندهخندهخنده

نفس مامانی

عشق مامانی

عمرمامانی

جون مامانی

هستی مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شادی
29 خرداد 92 19:07
نوش جونش. به ما هم سر بزنید عزیزم. خوشحال میشم دوست باشیم.
مامان نیروانا
29 خرداد 92 21:08
سلام .خیلی دختر نازی داری.یه سوال داشتم نوژا اسم کردی ؟
مامان نیروانا
29 خرداد 92 22:11
خیلی اسم قشنگی داره من خودم اصالت پدریم کرد سنندج هستن.خیلی دوست داشتم اسم دخترم کردی باشه ولی نشد .من دوستای زیادی تو دانشگاه دارم که مجردن ولی همیشه دوست داشتم با خانوم های متاهل هم دوست باشم.حتما برام از خودت بگو خوشحال می شم بیشتر با هم آشنا بشیم.
مامان نیروانا
29 خرداد 92 23:13
چه جالب.باید درسم و ادامه بدم آخه 3 ترم دیگه تا لیسانس دارم به رشتمم خیلی علاقه دارم.شما چند سالته؟شاغلی یا خانه دار؟
مامان فاطمه
29 خرداد 92 23:38
ماشالا با این دخمل ناز ، دخترمون قد بلند هم که هست چه وب ستاره بارونی هم داره
مامان حنانه زهرا
30 خرداد 92 12:49
عزیزم وقتی نظر میذاری ادرستو مینویسی ؟ وقتی وب میزنم تابیام وبلاگت میگه اشتباهه
nira
30 خرداد 92 20:46
هزار ماشالله چه خانومی شده
سپیده
30 خرداد 92 21:11
خدایا نوژان چه چشمای نازی داره.هندونه هم نوش جون
negash
31 خرداد 92 12:15
سلام. قالب رها با تگ آخرین مطالب بروز شد. برای برداشت نسخه نی نی وبلاگ آن به لینک زیر مراجعه نمایید. http://negash.ir/skindl.aspx?nid=199 توصیه می شود حتما از نسخه نی نی وبلاگ استفاده کنید. نسخه بلاگفا با نی نی وبلاگ سازگاری ندارد. با آرزوی بهترین ها برای نوژان کوچولو که ماشاالله مثل پسرم پویان نازه. باز هم به سایت سر بزنید. بزودی و انشاالله قالب های خیلی خوبی اضافه خواهند شد. تو این روزای خوب شعبان بچه ها رو دعا کنیم تا همیشه سالم و سلامت باشن. موفق باشید.
الهام كوچولو
1 تیر 92 2:22
سلام به نوژان و مامانش.من و دخترم الهام دوست داريم بيشتر باهاتون اشنا بشيم .اگه مايليد سري به وبلاگمون بزنيد
مامان نوژاجونی
1 تیر 92 22:33
عزیزم هزارماشاله چقدر ناناز شده بوووووووسسس