نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

بدون عنوان

1392/3/26 19:15
نویسنده : مامان ندا
424 بازدید
اشتراک گذاری

دخترنازم هرروزبزرگتروخوشگل ترمیشی

ماشالله معلومه که دخترشیطونی میشی . خیلی بازیگوشی میکنی

فقط توی بغل خودم میمونی وبغل هرکس دیگه ای می ری زوخودت روبه طرف من پرت میکنی گ

همه دستهایت رامیکنی توی دهانت انگاری اصلاشیرنخوردی

دیشب خیلی گرسنه بودی وهرکارکردم شیرنداشتم منم بهت 120سی سی شیردادم دلم خیلی سوخت خودم همش گریه میکردم گریهکه چراشیرندارم وتوبایدگشنه بمونی عز یزدلم

سه روزه که هواخیلی گرم شده  ومنم به توصیه اطرافیان بهت دوقاشق مرباخوری آب میدم که خیلی دوست داری البته دکترت گفته نده خداکنه امسال خیلی گرم نشه زمستان که زیادبر ف وباران نیومد

دیروزوقتی که دمرشدی دوتاپاهایت رامثل قورباغه میکردی تاخودت رابکشی جلو. باسنت راهم همش بلندمیکنی تابیایی جلو

روی زمین که اصلانمیمونی همش توی بغلی بغلوباهم راه میریم به هیچ کارم نمیرسم توی تختت هم اصلانمی مونی سرت رابلندمیکنی ومیخواهیی بیایی بیرون

اسباب بازی هایت رامیگیری توی دستت وجغجغه هایت راتکون میدی

دالی بازی میکنی وزودی خجالت میکشی ومیری توی بغلم بغل

تازگیاتموم زبونت رومیاری بیرون وباهاش بازی میکنی البته قبلاهم زبونت بیرون بودولی وقتی زبونت رومیاری بیرون بادستت میگیری وبازی میکنی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مرمر
29 خرداد 92 11:37
کاراش همه عین ارتینه قوربونش برم
مامان حنانه زهرا
29 خرداد 92 23:10
ای جونم قربونش بره خاله بعضی کاراش مثل دخمل خودمه اونم انگشت شستشو میخوره وموقع گرسنگی گریه نمیکنه دمرم میذارمش بادادوبیداد میخواد حرکت کنه سمت جلو درست مثل نوژان جونراستی خاله چرا ادرستو اشتباه میذاری