نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

نی نی شکمــــــــــــــــــــــــــــــــــو

1392/5/4 0:16
نویسنده : مامان ندا
493 بازدید
اشتراک گذاری

اول که عکس آرتین جون  رودیدم به فکرمسابقه نبودم البته به آرتین جون رای دادم بعدش تصمیم گرفتم که توروتومسابقه شرکت بدم . یه عکس خوشگل ازت گرفتم وفرستادم نی نی وبلاگ .

تویک هفته 193اس ام اس فرستادیم وازرتبه 49اومدی به رتبه 30ام .

ممنون ازتمام کسانی که ماروتااینجاهمراهی کردن .

 ان شالله جزونفرات اول بشی .



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زری
4 مرداد 92 1:16
سلام نوژان جونی برات خیلی خوشحال شدم ولی من که عقب موندم،چه کار کنم؟
مرمر
4 مرداد 92 1:35
ایشالله که نفرات اول دوم منو تو میشیم گل من بووووووس
سارا مامان محمدرضا
5 مرداد 92 23:35
ایشالله که برنده شه عزیزم با 7 تا پست جدید آپم. خوشحال میشم بهمون سر بزنی.