نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

6ماه و10روزگی

1392/5/23 0:30
نویسنده : مامان ندا
362 بازدید
اشتراک گذاری

هرروزکه می گذرددخترمن شیطون ترمیشه.

 وقتی میذارم زمین مثل فشفشه چهاردست وپامی ری اگه یک لحظه غفلت کنم سرت یازیرمبله یازیرکنسول.

  ماشالله خیلی شیطون شدی وکنترل کردنت هم سخت شده .به هیچ کارم نمی رسم وتاوقتی توبیداری منم کنارت هستم .

سرت رامی گذاری زمین وپاهایت رابلندمی کنی مثل پل زدن وقتی اززیرپاهایت نگاهت می کنم غش غش می خندی.

بازم بایدتوی بغلم بخوابی واون هم باراه رفتن .وقتی روی پاهایم میگذارم تابخوابی اگه دلت نخوادکه بخوابی تندوتنددوتاپاهایت رامی کوبی به من ووقتی میگم نکن وبادستهایم پاهایت رانگه می دارم بازم دوباره می خندی .

شیطون بلای مامان نازترمیشه .

خونه خاله مینا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زری
23 مرداد 92 0:54
سلام عزیز دلم خیلی ناز شدی و تل خوشگلتم خیلی بهت میاد اونجا که روی تخت داری به دوربین نگاه میکنی ناز بودنتو به رخ همه میکشی
سارا مامان محمدرضا
23 مرداد 92 7:04
چه عکسای خوشملی. چه بلا شدی نازناز. خدا بخیر کنه با این بچه های شیطون ما
fina
23 مرداد 92 8:55
سلام به پرسنس های خوشگلم . عاشق این پرنسس کوچولو هستم . نوژان تمام زندگی ؛ نفس من و تمام وجودم هست .
آناجون
23 مرداد 92 8:58
نوژان جونم آنا فدای چشمات بشه عزیزم . وقتی تو اداره هستم همش به فکر توام و باعشق تو دارم کارمی کنم البته عزیزم لوس نشی ها . اول مامانت بعدشم تو عشقم .این از طرف آنا به ندای زندگیم و نوژان نفسم
مامان حنانه زهرا
25 مرداد 92 20:44
واااااااااااااااای مامانی نگو که دخمل منم خیلی شیطون شده به هیچ کاریم نمیذاره برسم خدا حفظش کنه این کوچولوی گل ونازمونو