نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

اولین عروسی

1392/5/23 20:50
نویسنده : مامان ندا
776 بازدید
اشتراک گذاری

روزدوشنبه برای اولین باررفتیم عروسی.گرچه بابایی مخالف بودومیگفت اونجااذیت میشی. امابرعکس اصلااذیت نکردی وکلی خندیدی . وقتی همه می رقصیدن توهم نگاه میکردی. عاشق تلویزیونی شده بودی که قسمت مردانه رانشان میداد. باآینه های تالاربازی میکردی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مرمر
24 مرداد 92 13:14
بسکه دخترم خانومه.میدونه باید از جای خوب لذت ببره
مامان محدثه و مهدیس
24 مرداد 92 14:07
جیگر اون خنده هات رو
شیما مامان شاهین کوچولو
25 مرداد 92 13:30
ماشاله به این دختر زرنگ که هم چهار دست و پا میره و هم دندون در اورده شاهین من که تنبل خان تازه یاد گرفته بشینه
آفریییییییییییین نوژان جووووووووون


ممنون که سرزدیدمن ادرستون رانداشتم اگه مایل بودیدبگذاریدتالینکتون کنم
مامان حنانه زهرا
25 مرداد 92 20:46
ای جونم شیطونک خاله
مامان مینا
28 مرداد 92 2:57
سلام شما همدانی هستی؟ آخه تو پرسش و پاسخ دنبال یه همدانی از کشین میگشتی.


نه همدانی نیستم امادلم میخوادبایکی ازکسانی که ازکیشین هستن دوست بشم سوال دارم
مامان طاها
28 مرداد 92 12:10
سلام دخترتون خیلی نازه هزار ماشا الله.
خدا نگهدارش باشه.
اسفند یادتون نره.
راستی ما تو یکی از شهرستان های کرمانشاه هستیم.


ممنون اگه اجازه هست لینکتون کنم
سارا مامان محمدرضا
28 مرداد 92 20:04
آفرین به تو دختر خوب و ناز. محمد رضا جون تو عروسی از صدای خیلی بلند موزیک خیلی می ترسید و گریه میکرد. ندا جون بیا آپم (البته خیلی عقب موندم از زمان حال ولی دارم سعی میکنم برسم) بددددددددددو بیا
سارا مامان محمدرضا
28 مرداد 92 20:09
راستی ندا جون یاد گرفتی چه طوری تو قالب بذاری؟ اگه نه بگو تو چه سایتی میخوای بذاری تا برم توش و بهت بگم.
سارا مامان محمدرضا
29 مرداد 92 16:42
ندا جون خصوصی داری
سپیده
29 مرداد 92 19:13
قربونت برم عروسکم که انقد ناز و خوش اخلاقی همیشه به جشن و عروسی و شادی