نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

هفت ماه وهفت روز

1392/6/7 23:42
نویسنده : مامان ندا
592 بازدید
اشتراک گذاری

دخترنازم رادیروزبردیم دکتربرای چکاب ماهانه .

البته یک هفته زودتربردیم چون همش نق میزدی وغذاوشیرهم نمیخوردی . اب هم که مطلقادوست نداری ومن به زورقطره چکان به دهانت می ریزم . به همین دلیل مجبورشدیم زودترببریم .

دکترگفت ممکن است عفونت ادرای داشته باشدوبه همین دلیل بی اشتهاشده وبرایت آزمایش ادرارنوشت . من خیلی ناراحت شدم امادکترگفت این امردردختران طبیعی است . حالابایدروزشنبه ادرارت رابرای آزمایش ببرم ازمایشگاه . ان شالله که هیچی نیست وتوصحیح وسالم هستی .

وزنت دراین ماه 7700شده بودکه دکترگفت بچه تپلی نیستی وهرچه دوست داری غذاوشیربخوری واصلااصرارنکنم .

هرروزشیطون ترازقبل میشی وکنترل کردنت هم سخت شده .

هرچیزی رامی بینی زودآنرامی چسبی وبلندمیشوی . من ، بابایی، مبل خلاصه هرچیزی که بتونه به توکمک کنه تابلندبشی .

هنوزنمی تونی کامل بشینی امابرای مدت کوتاهی بدون کمک میتونی بشینی .

عاشق برچسب انرژی خونه آناجون هستی . اگه هرچقدرهم گریه کنی اگه تورانزدیک یخچال ببرم ساکت میشوی .

ازغروب تاحالاروی شکم وسینه ات دونه های قهوه ای زده نمی دانم چیست امامامان پری می گویدشایدسرخچه باشد. خدانکندچون توهنوزخیلی کوچولویی مامان من . دردوبلات به من بخوره وتوهمیشه درپناه حق صحیح وسالم باشی .آمین .

یک هفته ای است که این کتاب تغذیه راخریده ام اماهروقت می خواهم بخوانم تندوتندچهاردست وپامیایی وکتاب رازدستم می گیری .

نوژان وعشق به برچسب انرژی

گل مامان میون گلهانشسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامانِ فاطمه(زینب)
9 شهریور 92 13:32
آخی ،ایشالا که خوب میشه اون دونه ها و چیزیش نیست این دخملی ناز
مامان زری
9 شهریور 92 15:19
سلام گل خاله مبارک باشه دیگه خودت بلند میشی
ندا جون ان شاالله که هیچی نیست نگران نباش
کتاب تغذیه برای نوژان جون گرفتی ؟غذاهای خوبی داره ی
اره مطالب خوبی داره غذاهای متناسب باسن هم داره می تونی بخرمن راضی بودم
مامان حنانه زهرا
9 شهریور 92 20:37
ای جونم جیگرناز خاله. ایشالله که خداخودش کمک میکنه وهیچ چیش نیس نازگلمون
nira
10 شهریور 92 16:10
هفت ماه و هفت روز گیت مبارک
nira
10 شهریور 92 16:11
ندا جون من توی مطلبای قبلی هم نظر گذاشته بودم، نرسیده؟
مامانی رایان کوچولو
12 شهریور 92 11:10
دخمل نازم چقددددر بانمکی قربون اون چشمای خوشکلت
شیرین
12 شهریور 92 13:05
ندا جون اصلاً نگران نشو، به امید خدا که هیچی نیست ، شاید فقط یه حساسیت کوچولو نسبت به غذاهایی که می خوره باشه. دوستت دارم . مراقب خودت و نی نی کوچولوی عزیز ما باش
سارا مامان محمدرضا
12 شهریور 92 15:06
ایشالله که نوژانی طوریش نیس. محمدرضا هم اصلا از غذا خوردن خوشش نمیاد. حتی شیر خوردنو هم دوس نداره. فقط وقتی دیگه خیلیییییییی گرسنشه میخوره.این بچه ها دوس دارن آدمو دق بدن 7 ماه و 7 روزگیت مبارک گل گلی خانوم
مامان مهرسام
12 شهریور 92 18:24
قربون اون خنده های شیرینت ...دالی بازی می کنی؟ حالا راستشو بگو کتابو میخوای چیکار؟میخوای آشپزی کنی یا میخوای بخوریشون
سارا مامان محمدرضا
13 شهریور 92 21:46
ندا جون رمزو بهت دادم. هنوز خصوصی رو ندیدی؟ برو قسمت آخرین نظرات خوانندگان رو ببین پیداش میکنی.
فریبا
14 شهریور 92 2:01
ماشالا خاله چه وروجکی شدی شما
مامان زری
15 شهریور 92 17:34
ندا جون پس کجایی؟ چرا نمیای بهم رمز بدی؟
مامان حنانه زهرا
16 شهریور 92 17:10
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . . نوِِِژان جان،عزیزم روزت مبارک
مامان زری
17 شهریور 92 14:05
سلام عزیزم چی شد بالاخره جوب آزمایش رو گرفتی؟
راستی تو هم نمایشگاه میای؟

آره زری جون شکرخداهیچی نبودولی کلااعتصاب غذاکرده به زورماست چیزی می خوره وکلی اداواصول درمیارم تابخوره هرچیزی روبرای باراول دوست داره
نه نمایشگاه چی
زری جون بدجوری عاشق کتونیای آرنیکاجون شدم خداکنه بتونم بهارپیداکنم مارکش چیه ویادته ازکدوم کفش فروشی خریدی
مامان زری
17 شهریور 92 21:45
سلام ندا،روی خود کتونی چیزی ننوشته ولی روی کارتونش نوشته Bcar،سایزشم 14 ست و فکر کنم بتونه پاییز و زمستون هم بپوشه،البته سایز کوچکتر و بزرگتر هم داشت . از سمت خیابون انقلاب که وارد شدی،نرسیده به پاساژچهل ستون یه قسمت کفش فروشی داره فکر کنم مغازه دو سه تا مونده به آخر بود نمیدونم این چه صیغه ای که قسمت نمیشه ببینمت آخه من همیشه قسمت آخرین نظرات خوانندگان رو میبینم و اینکه رمزهای بقیه وستام میاد ولی رمزهایی که تو برام میزاری نمیاد. حالا تو بگو چکار کنیم؟
سپیده
18 شهریور 92 17:08
آفرین دختر باهوش و زرنگ که انقد خانومی و کتاب و نمیذاری مامان بخونه.خودت واسه خودت غذا بدرست عزیزکم