نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

نشستن

1392/6/18 14:27
نویسنده : مامان ندا
631 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی است که نتونستم بیام وبت روآپ کنم .

آخه اصلافرصتی برام نمی گذاری همش باتومشغول هستم ولی بالاخره امروزاومدم تابرات بنویسم .

حدودده روزی است که بدون کمک کردن می نشینی البته گاهی اوقات  زمین هم می افتی .

شیطون ترازقبل شدی ازهرچیزی می گیری تابلندبشی وبلندمیشی .

 بدون کمک کسی آفرین دخترم .

 

قربون اون نگاه قشنگت

 

ماه منی دخترم

 

گل سرمامان روول کن ببین چه گوگولی های نازی داری

 

 

عاشقتم

 

 

 

 

 

قربون اون خنده هات

 

مشغول فکرکردن برای خرابکاری

 

همچنان مشغول ....

 

به خرابکاری نزدیک شدی

 

چیزی نمونده دستات برسه

 

حالاگرفتی ...

 

اینم نتیجه شیطنت

 

 

و خوشحالی نوژان

 

حالابازی کن

 

نگفتم که بخوری مامانی

 

استراحت بعداز خرابکاری

 

مامانی کجافرارمی کنی خجالت نکش عیبی نداره بازم خرابکاری کن

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان زری
18 شهریور 92 15:40
وای چقدر خوشگل شدی خاله جون آفرین به تو که دیگه میشینی آفرین بازم خرابکاری کن من حال کنم
سپیده
18 شهریور 92 17:04
قربون دختر ناز و چشم خوشگل بشم من.خرابکار کوچولو آفرین خاله جون
سارا مامان محمدرضا
18 شهریور 92 19:29
وووی خدا. چه کلکی هستی تو جیگرطلای ناقلا
مهسا مامان نویان
19 شهریور 92 13:44
سلام عزیزم ماشالله دختر خوشگلی داری خوشحال میشم با هم دوست باشیم به ما هم سر بزن


باکمال افتخارلینکتون کردم
مامان اسما
19 شهریور 92 15:25
هزار ماشالابه این دخمل ناز چه لباس خوشگلیمامان نداجون مرسی که به ماسرزدین دوستی با شما باعث افتخاره من شمارولینک کردم شماهم اگه دوست داشتین مارولینک کنین


مامان اسماممنون ازپاسختون من هم شمارولینک کردم وخوشحال میشم دوستای خوبی باشیم
مامان زری
19 شهریور 92 15:53
ندا جون راستی یادم رفت بگم،نمایشگاه مادر و نوزاد و کودک از 20 تا 23 تو نمایشگاه بین المللی هستش میخواستم بدونم اگه میای با مامانایی که نی نی متولد 91دارن،اونجا قرار بزاریم یه سری به وب فرشته های سال 91 بزن.
اگه تصمیم گرفتی بهم خبر بده


ممنون مننمی تونم بیام خوش بگذره
مامان مهرسام
20 شهریور 92 13:12
به به عجب عروسکی ملوسکی دوست داشتنی و خوردنی
مامان مریم
20 شهریور 92 13:49
جونمممممممممممممممم نوژان خوشکلم هم خرابکاری رو شروع کرده ..الهی قربون اون خنده نمکی برم من
مهدیه مامان النا
21 شهریور 92 17:20
سلام شما برام نظر نوشته بودید من شما رو لینک کردم خوشحالم از اشنایتون
مامانِ فاطمه(زینب)
22 شهریور 92 12:51
آفرین به این دخمل خوشگل با خرابکاری های شیرینش
nira
22 شهریور 92 22:54
این دختر خانوم خوشگل ناز خراب کاریاش هم مثل خودش شیرینه
فرزانه
8 مهر 92 11:44
سلام چه کوچولوی ناز و بانمکی دارین.خدا حفظش کنه.منم ماه 8 بارداری هستم خوشحال میشم به وبم سر بزنید


ان شالله این روزهای آخررابه سلامتی بگذرونیدونی نی نازتون روبغل کنیدحتمابهتون سرمیزنم
مامان حنانه زهرا
10 مهر 92 13:34
مبارکه عزیزم دخمل منم زود نشستش