نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

آبسرد

1392/6/25 17:59
نویسنده : مامان ندا
687 بازدید
اشتراک گذاری

دیروزبه همراه بابابزرگ ومامان پری وآناجون وبابایی رفتیم آبسرد.

برای خریدلوبیاسبزوخیارومخلفات پاییزه .

آبسردسبزیجات ومیوه جات خوبی دارد.

شب هم موقع برگشتن بابابزرگ مارومهمون کردبرای شام (آخه گفتم مادرجون شام چی بخوریم بااین همه لوبیاسبزوخیاری که خریدیم ) که پدرشوهرگرامی گفتندناراحت نباشین شام مهمون من.

وقتی داشتیم ساندویج می خوردیم همش میخواستی بهت بدم همچنین برای نوشابه کلی دست وپامیزدی وماهم می خندیدیم .

بابابزرگ برات طالبی هم خریدچون هنوزمیوه نخورده بودی .

اینجاداشتم به زورسرلاک بهت میدادم وتوهم طبق معمول نمی خوردی

شیطون بلاداره ازدست آناجون فرارمیکنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سارا مامان محمدرضا
25 شهریور 92 18:50
امان از دست این نی نی ها که همش باید به زور بهشون غذا بدیم
مامان زری
27 شهریور 92 19:42
آفرین ندا جون چه کدبانو
نوژان جونم هم که ماشاالله هزار ماشاالله خیلی خیلی ناز شده


لطف داری زری جون ممنون
سپیده
30 شهریور 92 20:37
ای خدا منم همش بزور به ساینا غذا میدم.امان از دست دخترای لوسمون
مرمر
9 مهر 92 1:53

یه سوال بی ربط آنا کیه؟فضول نیستما


آنادرزبان ترکی به معنای مادربزرگ
مامان حنانه زهرا
10 مهر 92 13:32
عزیزم دلم خونه از غذا دادن جدیدا دخملی نمیخوره
عزیزم یه دنیا ممنون که پیشم اومدی وتنهام نذاشتی


خواهش می کنم
نرگس مامان متین
5 اسفند 92 19:34
سلام عزیزم دخترت چقد نازه من یه البوم عکس برا پسرم درست کردم خوشحال میشم بیای ببینی ونظر بدی دوست دارم با هم تبادل لینک داشته باشیم لینک کردی خبر بده تا بلینکم خوشحال میشم اگه این وبمم بلینکی www.matinam.mihanblog.com