نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

روزگارمن ونوژان

1392/6/26 20:40
نویسنده : مامان ندا
464 بازدید
اشتراک گذاری

اول ازدسته گلی که بابابه آب داده بنویسم.

دیشب توروسپردم دست باباتابرات بادام آسیاب کنم . آخه شب قبل وقتی ازخونه آنابرمی گشتیم شیشه آردبادام ازدستم افتادوشکست . جالب اینکه آنقدرازشکستن شیشه ناراحت شدم که ازریختن آردبادام که به سختی درست کرده بودم ناراحت نشدم .

توی آشپزخانه بودم که یک دفعه صدای خوردن سرت رومحکم به جایی شنیدم وسریع دویدم بیرون البته آشپزخانه اپن هست.

چهاردست وپارفته بودی که ازمبل بگیری وبلندبشی وسرت محکم خورده بودبه مبل( ازاونجایی که باباوقتی بخوادفیلم ببینه حواسش به هیچ جانیست وتوهم سرت خورده بودبه دسته مبل) . منم کلی باباروفحش دادم که چراحواست نبودوفقط داشتی فیلم نگاه میکردی .

دسته گل بابا

هرروزصبح بین ساعت 8تا10بیدارمیشی. اگرزودترازخواب بلندبشی صبحانه ات رانمی خوری ولی بعدازساعت10تقریباچندقاشق فرنی میخوری.

ظهرهاهم چندقاشق سوپ میخوری اگرتخم مرغ قاطی کنم نمی خوری .

دیگه نمی دونم بااین غذانخوردن توچیکارکنم.

 باهزارزحمت برات غذادرست میکنم به امیداینکه چندقاشقی بخوری اماافسوس که انگاردهنت روبستن.

 

مامانی داری نگاه می کنی ببینی کمدلباساتومرتب چیدم یانه ؟

نه :مامانم لباساموخوب مرتب نکرده

الان خودم جمع می کنم

 

دیگه خسته شدم آنقدرلباسامومرتب کردم مامانی

حالاوقت بازیه

بازی دالی موشه

 

دالی مامانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مهدیه مامان النا
27 شهریور 92 9:51
سلام ندا جون دختر گلت ماشاالله حانومی برای خودش شده چه عکسای نازی ازش گرفتی ایده هات توی عکسای دخترت خیلی جالبه خدا برات نگه داره دوست دارم بیشتر باهات آشنا بشم


ممنون لطف داری مهدیه جون لینکت کردم
مامان زری
27 شهریور 92 19:46
وای ندا جون خب نوژانم رو دیگه به باباش نسپار ببین دخترمون پیشونیش زخم شده خیلی ناراحت شدم راستی عکسها خیلی با حال افتادن
سارا مامان محمدرضا
28 شهریور 92 1:12
آخی عزیزم پیشونیش قرمز شده. نازی. ندا جون بچه ها یک لحظه ازشون غافل شی یه بلایی سر خودشون میارن. محمدرضام اینقدر شیطونه که تا حالا چند بار سرش به جایی خورده! عکساش خیلیییی بامزه شدن. اون عکس که انگار کلافه شده خیلیییی با نمک افتاده.
مامان محدثه و مهدیس
29 شهریور 92 0:39
از دست این باباها ببین سرش چی شده بچه مهدیس منم همینطوره کل خونه رو بهم میریزه کار روزمرشه
مامان مریم
29 شهریور 92 23:37
وای از دست این بابا هاااااااااا ..به بابا بگید بیشتر مواظب دخملی ما باشن خب

چشم خاله مریم
مامان مهرسام
30 شهریور 92 12:49
منم نظر داده بودم که


عادله جون برای کدوم قسمت نظرگذاشته بودی که تاییدنکردم
سپیده
30 شهریور 92 20:33
بمیرم واست چشم خوشگله.امان از این باباها قربون شیطنتات
مامانی رایان کوچولو
1 مهر 92 10:15
آخی جیگرم کباب شد پیشونی خوشکل ماه پیشونی زخم شده مامانی براش اسپند دود نکردی لابد
سارا مامان محمدرضا
1 مهر 92 10:24
ندا جوووووون بدوووووووو بیا آپم.
مامان اسما
1 مهر 92 13:05
هزارماشالابه این دخمل نازوشیطون مامان نداجونم منوببخش اشتباهی یکی دیگه رولینکیده بودم باافتخارلینکتون کردم
مامان زری
3 مهر 92 21:05
ندا جونم فردا میخوای بری برای نوژان خرید کنی؟ عکساش رو بزار ببینیم


زری جون یه کتونی فکرکنم مثل مال ارنیکاخریدم اگه وقت کردم عکساشومیذارم الان خونه مامانم هستم دادم شوشوخریداروبردخونه یاوقتی ازسفران شالله برگشتم عکساشومیزارم
nira
4 مهر 92 8:59
عزیزدلم اوف شدی؟ از دست این باباها چقدر هم قشنگ کمد می چینه عسل خانوم
مامان ماهان
6 مهر 92 22:40
سلام عزيزم ني نيت خيلي زيباست خدا حفظش كنه خوشحال ميشم به ديدن ما هم بياييد


حتمابه شماسرزدم ونظرگذاشتم
مامان هانیه
8 مهر 92 11:34
عزیز دلـــــــــــــــــــم بمیرم برات که پیشونیت اینجوری شده بنده خدا بابایی هم حتما خودش کلی عذاب وجدان گرفته .. قربون اون دالی موشه کردنت


خدانکنه خاله جون ان شالله آرنیکاجونم همیشه سالم باشن
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
8 مهر 92 13:46
سلام عزیزم امروز من اتفاقی تو آرشیو پرسش و پاسخ سوال پرسیده بودی که کسی از رودهن هست یا نه من فاز 4 پردیس هستم اما یه 12 سالی پردیس آموزشگاه کامپیوتر پایدار رو داشتیم تو خیابان رجایی (درمانگاه خاتم ) تونستی بیا وبم بیشتر با هم آشنا شیم خیلی خوشحال شدم فهمیدم تو نی نی وبلاگ از رودهن هستی تو رو خدا بیا پیشم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
8 مهر 92 14:06
راستب یادم رفت بگم نوژان جون خیلی نازه ببوسش از طرف من
مامان مهرسام
9 مهر 92 1:21
همینجا نظر گذاشتم باباشو دعوا کرده بودم
lمرمر
9 مهر 92 1:52
اخ بلا دور باشه نفس خاله چه قرمز شده ندا جان همه باباها مث همن اصلا نمیشه بهشون اعتماد کرد نوژان دوست دارم اونجا که دالی میکنی قورتت بدم
مامان حنانه زهرا
10 مهر 92 13:30
قربونش برم ببین چه شطون شده.
وای نداجون اگه بدونی حنانه زهرا با من جه ها که نمیکنه

اذیتت میکنه اذیتاشونم شیرینه خاله جون
شیما مامان شاهین کوچولو
14 مهر 92 13:48
چه شیطونی هستی شماااااااا عزیزمیییییییییییی