نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

سمنوپزان

1392/9/19 19:03
نویسنده : مامان ندا
757 بازدید
اشتراک گذاری

هرساله توشهرمون یاقبل ازماه محرم ویاقبل ازفرارسیدن سال نودرتکیه شهرسمنومی پزند. البته زحمت این کارهاباخانمهاهست .

من عاشق سمنوی تکیه حضرت ابوالفضل هستم . کلاسمنودوست دارم ولی سمنوی اونجایه چیزه دیگست . چون آردسبوس دارمی ریزن وجوانه سبزه روهم خیلی چرخ نمی کنن وقتی میخوری زبری روزیردندونت حس می کنی .

روز13آذرماه هم مارفتیم به تکیه برای زیارت کردن سمنوی حضرت فاطمه زهرا(س) که به نیت آن حضرت پخته می شود.

برای همه دعاکردیم برای بچه های نی نی سایتی هم دعاکردیم . برای شادی عزیزم مامان دانیال هم دعاکردیم که زودترکارشون درست بشه وبرن آلمان پیش پدردانیال . تادانیال جون زیرسایه پدرعزیزش بزرگ بشه .

این عکسهایی پایین سینی هایی است به اسم خنچه که هرکسی که نذری داردآن رادرست می کندودرطبقی گذاشته وبه محل پخت سمنومی آورد.

محتویات خنچه  عبارتنداز: انار، کله قند، شیرینی، شکلات و...

اینم نوزان خانم مشغول خوردن بیسکوئیت رنگارنگ که خاله ویداداده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

farideh
19 آذر 92 21:27
سلام من از خواننده ای وبلاگت هستم یه سوال نوژان جون عفونت ادراری نداشتبه من هم سر بزن اگه با تبادل لینک موافقی خبر بدین نه چرابایدعفونت ادراری داشته باشه من نتونستم ایمیل بزنم چون ایمیلم مشکل داره لطفاادرس وبتون روبذارین
الی بانو
20 آذر 92 11:12
سلام دوست عزیز برای اینکه ما رو گم نکنید میتونید سایت ما رو تو پیوندهای سایتتون قرار بدید و لینکمون کنید اما برای کیک فنجونی با دستور سایتمون درست کنید چون با پودر کیک آماده فکر نکنم عالی بشه این دستورهای سایت ما: http://chefartist.ir/search.aspx?sid=%DA%A9%DB%8C%DA%A9%20%D9%81%D9%86%D8%AC%D9%88%D9%86%DB%8C الی جون ممنون که خیلی زودپاسخ دادی حتمالینکتون می کنم
سارا مامان محمدرضا
21 آذر 92 2:13
نذرتون قبول باشه ایشالله.
سارا مامان محمدرضا
25 آذر 92 0:44
با 3 تا پست جدید آپم. بدوووووو بیا. رمز همون قبلیه.
مامان نوژاجونی
25 آذر 92 14:51
برای نوژان عزیزم
سارا مامان محمدرضا
26 آذر 92 13:53
عزیزم برو خصوصی.
مامان مریم
26 آذر 92 22:11
سلام ندا جونم قبول باشه الهی برای ما هم خیلی دعا کن
مامانِ فاطمه
28 آذر 92 2:02
قبول باشه ،دختر گل امسال حسابی کمک مامان کرد
مامانی رایان کوچولو
29 آذر 92 9:45
ایشالله امام حسین همیشه تو زندگیت یاورت باشه دختر خوشکلم
شادي مامي دانيال
2 دی 92 15:30
ندا جان خيلي ماهي عزيزم ازت ممنونم كه به فكر ما هم بودي دوسته عزيزم واقعا نميدونم چي بگم خواهش میکنم ان شالله به زودی زودشماهم برین المان پیش بابای دنی