نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

کریسمس 2014مبارک

1392/10/5 20:40
نویسنده : مامان ندا
781 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

کریسمس مبارک2014

 

 

سلام سلام بابانوئل اومده باهدیه های قشنگش برای بچه ها.

بااون لباس خوشگل ونازش که سفیدوقرمزه  .

هدیه هارومیذاره پشت  دریاتوی شومینه . تاصبح که بچه هاازخواب بیدارمیشن هدیه هاشون روبگیرن .

 

فرداتولد  مسیح حضرت عیسی بن مریم است این روزروبه همه هموطنان مسیحی تبریک می گم.

کریسمس مبارک2014

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان زری
6 دی 92 1:40
کریسمس مبارک خصوصی
سارا مامان محمدرضا
6 دی 92 21:17
کریسمس مبارک نوژان جون. با چندتا پست آپم.
مامان کوثری
7 دی 92 8:35
سلام اگر بخواین من براتون تم مورد نظرتون رو طراحی میکنم و فقط هزینه طراحی رو حساب میکنم و فابل ها رو براتون ایمیل میکنم که بتونید خودتون چاپش کنید یه سر به وبم بزنید اگر خواستین با من تماس بگیرید 09158600126
مرمر
8 دی 92 23:09
وای ندا جه خبره چقد بی انصاف بوده ببین من اینهمه چاپ کردم 20تا کیک خوری و 20تا لیوان یه بار مصرف هم گرفتم 10تومن هم بادکنک خریدم 14تومن هم پول پست دادم شد 60تومن ببین الان برات میزارم خودت دانلود کن کاری نداره که برا ریسه عکس هم عکسای نوژانو برام بفرست من اگه بتونم خودم برات میزارمش اگه پرینتررنگی داری خودت چاپ کن اگه نه ببر چاپخونه برگی 750تومن برا اچار و 1400 برا ا3 میگیره میدون انقلاب پره چابخونه است از من که تو جنوب اخر دنیا گیر کردم که بدتر نیستی تو پایتخت نشستی دختر سلام خوبی مگه توتهران نیستی فکرکردم تهرانی دادی سحربرات چاپ کردمنم همون خانم قبلی که دندونی نوژان روکارکرده بودخواستم دوباره طرح درست کنه گفت 90تومن نخواستم کلی گشتم تادانلودکنم دیدم برای تودانلودکردن که برای من نکردن حالامامان مریمی رایگان طراحی میکنه امامن دیدم که توزحمت کشیدی وکارهای آرتین جونوگذاشتی همونهاروکپی کردم ودادم دست یه فتوشاپ کارتابرام اسم وعکس روتغییربده برای پرینترهم گلاسه مقوایی آ4گفت 600تومن میدم همونجاانجام بدن مگه چقدرکارداره که به قول تواین بی انصافهااینقدرمیگیرن کلا20هزارتومن هزینه نداره که اینقدرمیگیرن میدونم چی میگی منم قبلاتجربه داشتم سردندونی ولی چون نمی رسیدم خواستم دوباره طراحی کنن که گفت این قیمت ممنون لطف کردی اگه کاری داشتم بهت میگم حالاکارهات قشنگ شدن برای چاپ ازت می پرسم که چطوری پرینت بگیرم
مامان زری
12 دی 92 21:35
سلام ندا جون خوبی چه خبر ؟ چه کار کردی ؟ من که از مهمون داری بیشتر نمیشم دیگه کم آوردم هنوز هیچ کاری نکردم .تم چی انتخاب کنم؟ تو در چه مرحله ای هستی؟ راستی برای ریسه ها باید تک تک روی آ4 بزنی همون خانومی که برات طراحی میکنه بهت میگه چکار کنی گلم نگران نباش حسته نباشی حالاچرااین همه مهمون خوشبختانه من زیادمهمون ندارم سالی دوبارنهایت داره طراحی میکنه چیزی نمونده تموم بشه خداخیرش بده اتفاقاخودش هم گفت برام میچینه تابدم برای چاپ توهم زودانتخاب کن کاری نداره که میخوای بده همون برات انجام بده مامان مریمی
nira
13 دی 92 9:30
امیدوارم سال جدید ، سال خوبی واستون باشه