نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

زیباترین گل هستی روزت مبارک

1393/6/7 13:17
نویسنده : مامان ندا
999 بازدید
اشتراک گذاری

                                  میشه اسم پاکتو                        رودل خدانوشت

                            میشه باتوپرکشید                         توی راه سرنوشت

                             میشه باعطرتنت                           تاخودخدارسید

                              میشه چشم نازتو                        روتن گلهاکشید

                                                       فرشته زیبای من روزت مبارک

                

              

اینم نوژان که شبانه روزبرنامه حسنی روگوش میکنه

                                                              

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زری
8 شهریور 93 0:55
نوژانم روزت مبارک واییییی ندا چقدر خوشگلی تو اخه دخملمونم که ناز نازی به تمام معنا ممنون چشمات قشنگ میبینه
نیرا
16 شهریور 93 15:53
نوژان جونم با تاخیر روزت مبارک، هر روزت مبارک مادر و دختر جفت خوشگل، ولی اصلا شبیه هم نیستین ممنون بابت تبریکت ، آره نوژان اصلاشبیه من نیست من سبزه اون بورشبیه باباشه
مامانه کیاناوهانا
17 شهریور 93 15:22
نوژان عزیزم روزت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ندا جون خوشحال شدم روی ماهت رو دیدم...ممنون بابت رمز... خواهش میکنم نداجون
مامان سارا
26 شهریور 93 12:16
نوژان جونم روزت با تاخیر مبارررررررررررررک عزیزمممم.به به ندای نازمو باز دیدمماشالله به مادر و دخترررر