نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

تولدمامانی

1393/6/31 0:20
نویسنده : مامان ندا
958 بازدید
اشتراک گذاری

 

20شهریورماه تولدمامان ندابود. ویک جشن خانوادگی کوچیک گرفتیم . کلی شیطنت کردی . همش میگفتی یَم(شمع) دستش وادای فوت کردن رودرمیاوردی . وچون هفته قبلش رفته بودیم تولدمحمدپسرعمه من همش میگفتی تَلَلود(تولد).درآخرهم پاهایت راطبق معمول کردی توی کیک.

نوژان پارسال درتولدمامانی: ببین چه کوچولوبودی 8ماهت بودفرشته من

 

 

نوژان امسال تولدمامانی : امسال ماشالله برای خودت خانومی شدی عروسک 20ماهه من

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان صفورا
1 مهر 93 0:33
ندا جون تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــولدتون مبارک نوژان جون چه خانومی شده راستی راستی هااااااااااا آدم باورش نمیشه ممنون عزیزم
مامان ندا
1 مهر 93 8:49
تولدت مبارک ندا جوووون...امیدوارم طول عمری سرشار از سلامتی و شادی داشته باشی... ممنون نداجون
فروشگاه های چیکچی
2 مهر 93 9:35
تولدتون مبارک پاهاش رو طبق معمول! کرد تو کیک ؟ چه جالب
مامان زری
3 مهر 93 15:25
ندا جونم تولد مبارک انشاالله همیشه در کنار همسرت و نوژان گلم شاد و خوشحال باشی واقعا که نوژان خانومی شده عزیزم مرسی زری جون
مهسا مامان نویان
4 مهر 93 22:06
ندا جون تولدت مبارک ماشالله به نوژان جونی که حسابی خانم شده ممنون بابت تبریک
مامانی
5 مهر 93 7:49
ندا جون تولدت مبارک عزیزم ماشالله نوژان چقد خانوم شده نازنین جون شمایی خوبی گل پسری خوبه پس چراتاحالامن وبلاگت رونداشتم
nira
14 مهر 93 15:12
تولدت مبارک ندا جون ممنون نیراجون