نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

عکسهای نوژان جونم

1392/5/2 18:27
نویسنده : مامان ندا
1,790 بازدید
اشتراک گذاری

چهل روزگی

قربونت برم بااون خوابیدنت(چهل وچهارروزگی)

پنجاه وپنج روزگی

پنجاه وپنج روزگی

دوازده روزگی

 

 

 

 

قربون خنده ات

عشق مامان

 

 

نوژان وهیرادکه شش روزازاون بزرگتری

 

نفس من

عاشقتم

اولین حمامی که من وبابایی روز25فروردین توراشستیم

25فروردین ساع 5/30صبح

زحمت این عکس روخاله ملیناکشید

اولین بارتورابه باغ بابابزرگ بردم

 انگشت خوردنت

نگاه به دستهای زیبایت

انگشت شصت خوردن

بالاخره پستونک گرفتی خوشحال شدم اما....

...اماانداختی بیرون

...بازم بیرون

 دمرمیفتی وتانصفه برمیگردی

قربون اون نگاهت عروسک من

دخترچشم آبی من

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)