نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

اولین مروارید

1392/5/3 23:03
نویسنده : مامان ندا
767 بازدید
اشتراک گذاری

                  نوژان داره یه دندون                                  قندمیخوره ازقندون 

                  فرشته مهربون                                       اورده براش یه دندون 

                 سلام سلام صدتاسلام                             من اومدم بادندونام

                 میخوام نشونشون بدم                              صاحب مرواریدمنم

               یواش یواش وبی صدا                                  شدم جزوکباب خورا

ساعت 9/40روزشنبه 29/4وقتی که داشتم باقاشق فلزی بهت آب میدادم متوجه شدم که دندون درآوردی چون دندونت خوردبه قاشق وصداداد. ازروزقبلش خیلی غرمیزدی وهمش کلافه بودی . چونه ات رومیمالیدی به شونه ام طوری که دردمیکرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله
3 مرداد 92 23:18
خدا براتون ببخشته خیلی ماهه به وب دخترم دعوتید زودی بیاید......................
سارا مامان محمدرضا
4 مرداد 92 5:12
مبارک مبارک دندون نوژانی مبارک