نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

چهارماهگی

1392/3/2 19:47
نویسنده : مامان ندا
631 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

دخترنازم امروزچهارماهت تمام شدتشویقتشویقتشویق                                   

120روزازبدنیااومدنت گذشت                                               

ان شالله 120ساله بشی نفس من لبخندلبخندلبخند

دوستت دارم توزندگی من هستیلبخندلبخندلبخند

میخوام امشب یه کیک خوشمزه خوشمزه  خوشمزه  خوشمزهبرات درست کنم که دست پخت خودم باشه گرچه تونمی تونی بخوری عزیزم امامن میخوام خودم برات درست کنم

   اینم عکسهای خوشگلت 

خسته وکلافه بودی کلافهکلافهکلافه خوابت میومدخواب   خوابخواب    منم تندوتندعکس انداختم من وببخش که اذیت شدی قلبقلبقلب

قربون اون خندت

 

فدای اون چشات

 

قربون اون نگاهت نفسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)