نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

روزپدر

1392/3/3 11:29
نویسنده : مامان ندا
646 بازدید
اشتراک گذاری

 

پدرعزیزم روزت مبارک ازطرف نوژانماچماچماچ 

 

همسرخوبم به ذهنم سپرده ام که غیرازتوبه کسی فکرنکنم.

به چشمانم یادداده ام که جزتونبیند.

ودرروزت هدیه ام برای توقلبی است که تاابدمی تپد.

روزقشنگت مبارک عزیزترینم....

 

همسرعزیزم یک  شاخه گل،یک دنیامهربانی ،

به توکه هم گلی وهم مهربانی .

 

 

روزت  مبارک قشنگم...

 

همسر عزیزم

 با قلبی سرشار از شادی و شور

 

 

خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را، همراه با خوش

 

 

آهنگترین ترانه گیتی،

به مناسبت روزت تقدیمت می کنم

علی مهربانم   از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد،

 

 

اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است.

 

 

روزت مبارک بهترینم م م م ...

 

 

عزیزترینم ، ای سربلند تر از هر فصل و ای باشکوه تر از هر

 

ماه، تو را دوست دارم،

 

تو را که زاده فصل سبز انتظاری.

تویی که سلام و کلام و نگاهت همه بوی بهار میدهد و عشق

 

هدیه میکند ...

 

 

 

عزیزم روز قشنگت مبارک ...

علی جان باتمام وجودمن ونوژان دخترنازت دوستت داریم وان شالله 120سال سایه گرم ومهربانت بالای سرماباشد.آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)