نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

گردش درروزپدر

1392/3/6 0:59
نویسنده : مامان ندا
680 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیروزمن وشماوبابایی وآناجون رفتیم بیرون وچندتاازروستاهای اطراف راسرزدیم خیلی خوش گذشت

توچقدربیرون رفتن رودوست داری

 

همش سرت رواین طرف واون طرف تکون می دادی وشش دانگ حواست به بیرون بودمنم کلی ازت فیلم گرفتم

وقتی خواستیم عکس بیاندازیم هرماشینی که ردمیشدتوهم سرت روبه طرف ماشین برمی گردونی لبخندلبخندلبخند

عاشق بیرون رفتنی وقتی میگم می ریم ددرکلی ذوق می کنی ومی خندی لبخندلبخندلبخند

بابایی همش توروتاب میدادالبته روی دستش ومیخواست بندازه بغل من بغلوتوهم کلی ذوق می کردی وباصدای بلندمی خندیدی لبخندلبخندلبخند

اینم عکسهای خوشگلت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی شایان(زهرا)
4 خرداد 92 17:48
به به چه جاهای خوشگلی...همیشه به گردش







مرمر
6 خرداد 92 1:21
نی نیامون تقزیبا همسنن دوست دارم باهم دوست شیم من لینکتون میکنم


مامان آوین
6 خرداد 92 11:02
عزیزم شما چقدر نازی! چه جای قشنگی هم رفتین برای گردش! می تونم بپرسم کجاست؟