نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

اولین دمرافتادن

1392/3/7 18:49
نویسنده : مامان ندا
458 بازدید
اشتراک گذاری

اول ازکارجدیدت شروع کنم که ماروکلی خوشحال کردی

دیروزمیخواستیم بریم که برات واکسن جهارماهگی روبزنیم 

صبح بعدازاینکه تمیزت کردم وگذاشتم توی اتاقت تاکمی بازی کنی وقتی که برگشتم دیدم دمرافتادی 

 زودباباروصداکردم وباهم کلی خندیدیم لبخندلبخندلبخندخوشحال شدیم اولین باربودکه دمربرمی گشتی

 

 

ازصبح روزی که واکسنت روزدیم دمرمیفتی وبرمی گردی

عاشق این هستم که پاهایت رابلندمی کنی البته دوتاپاهایت رابلندمی کنی ومحکم می کوبی زمین آخآخ

فقط دوست داری بغل من باشی بغل هرکسی دیگری غیرازمن میری غریبی می کنی وبغض میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مرمر
9 خرداد 92 0:29
اوف دیگه استارت شیطونیاش خورد
از حالا مث بلا هی دمر میشه و ورجه وورجه میکنه
قربونش برم


مامان سارا
6 تیر 92 13:31
ماشالله به تو دختر زرنگ! آفرین سلام مامان ندا. خوبید؟ موافقید با هم تبادل لینک کنیم؟ اجازه میدید آدرستون رو لینک کنم؟ ممنون میشم.