نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

واکسن چهارماهگی

1392/3/8 10:15
نویسنده : مامان ندا
787 بازدید
اشتراک گذاری

دخترنازم رودرتاریخ 92/3/6بردیم برای واکسن چهارماهگی

شنیده بودم کسانی که توواکسن دوماهگی اذیت نشده باشن توواکسن چهارماهگی اذیت میشن.

وقتی رفتیم بهداشت خانم دکترگفت که این واکسن سختی است وسه تاواکسن رایکی کردن واز20تابیماری جلوگیری میکنه وتادوروزنبایدآب به بدنش بخوره.

وقتی که واکسن روزدن کلی گریه کردی وهیچ جوری ساکت نمی شدی

منم زودشیردادم تابلکه آروم بشی

وقتی آوردم خونه فقط توی بغلم بودی تاغروب ازبغلم پایین نمیومدی خیلی خسته شده بودم وکمرم هم دردگرفته بود.

بایک دست آشپزی می کردم وبایک دست هم تورانگه داشته بودم .

بعدازظهررفتیم خونه آناتامن راحت باشم آخه کسی نبودکه به من کمک مینکه ومنم میترسیدم خدای نکرده تب کنی .

خیلی واکسن سختی بودوتواذیت شدی همش گریه میکردی وازبغلم پایین نمیومدی .بغل

بعدازواکسن زدن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهرا
8 خرداد 92 15:38



مامانی طهورا
8 خرداد 92 19:08
اوف شدی
الهیییییییییییییییی
ایشاله زود خوب میشی ناناسی


مرمر
9 خرداد 92 0:31
الهی فدای این قرشته های کوچولو بشم ولی خب برای سلامتی خودشونه دیگه
آرتین هم هرموقع واکسن میزنه همینطور میشه


زهرامامانه ایلیا جون
13 خرداد 92 2:52
عسل طلا خوبی