نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

نیم سالگی(شش ماه)

1392/5/3 23:39
نویسنده : مامان ندا
813 بازدید
اشتراک گذاری

دوم مردادماه شش ماهه شدی

تودنیای منی .عاشقتم . دوستت دارم بی نهایت

هروقت که خسته میشماتوروبغل میکنم تموم خستگیهام درمیره باتوهمه چیزم بی توهیچم دنیای مامان .

روزبه روزشیطونترمیشی دیگه جلودارت نیستم.

جمعه 28تیرماه دیدم مثل قورباغه می پری جلو.

ازدیروزتاحالاتقریبامثل چهاردست وپامی روی .

خودت رامی کشی جلوتااسباب بازیهایت رابگیری .

باسنت رابلندمی کنی وخودت رامی کشی جلو.

کلی ازخودت صدادرمیاری .

وقتی من رومی بینی گل ازگلت میشکفه وبغل هرکسی باشی خودت رومیندازی طرف من. گاهی کلمه مامان رابه صورت م م میگی .

چندروزی است که هواخیلی گرم شده اصلادلم نمیخوادبرم بیرون . دیشب باهم رفتیم بیرون ولی ازگرمای زیادهمش بالامیاوردی منم زودبرگشتم خونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرمر
4 مرداد 92 1:38
الهی فدات شم که گرما زده شدی 6ماهگیت مبارک عسلک من عاشق خنده هاتم همیشه بخند فرشته کوچولو
سپیده
7 مرداد 92 19:56
قربونش برم خوشگلم.6 ماهگیت مبارک گلم
مامان عادله
7 مرداد 92 23:31
شیش ماهگیت مبارک باشه گلم
مامانی مواظب باشی گرما ندی نی نی نازمون رو هااااا


عزیزم ممنون که به وب دخترم اومدی خوشحال میشم دوست بشیم اماادرست بازنمیشه