نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

واکسن شش ماهگی

1392/5/7 23:49
نویسنده : مامان ندا
779 بازدید
اشتراک گذاری

روزشنبه دخترنازم روبردیم که آخرین واکسنش رودرنیمسال اول زندگیش بزنه .

چقدردردداشت این واکسن خیلی اذیت شدی .البته توبهداشت نسبت به قبل خیلی کم گریه کردی ولی ازغروب به بعدماروبیچاره کردی آخه خیلی دردداشتی قربونت برم مامانی.

وقتی گریه می کردذی واشک می ریختی آناجون میگفت قربونت برم که باچشمات آدم روالتماس می کنی .

شب خیلی بدبودتب نداشتی اماتنت خیلی داغ بود .همش باتب سنج حرارت بدنت  راکنترل  می کردم .

تاساعت 5صبح من وآنانوبتی توروپاشویه میکردیم تاخدای نکرده تب نکنی و به خیرگذشت . راستی امروزهیرادجونم واکسن شش ماهگیش رازد.

عزیزدل عمه چقدرمظلوم گریه میکرد.

قبل ازواکسن

بعدازواکسن

جای واکسن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا مامان محمدرضا
8 مرداد 92 7:44
آخی عزیزدلمممممم. نازی. عزیز خاله خیلی درد کشیدی؟ وای محمد رضا هم 2 روز دیگه واکسن دارهخیلی نگرانم.
مامان محدثه و مهدیس
9 مرداد 92 11:46
6 ماهگیت مبارک جیگری
سپيده
10 مرداد 92 16:42
الهي فداي دختر گلم.ديگه تا يه سالگي از واکسن راحت شدي.فداي پاهاي کوچولوت که سرخ شد
مامان عادله
12 مرداد 92 1:53
اوخی بگردم چقد پای نازت قرمز شده خاله بوس کنم اوفت خوب شه [hr
عادله ممنون ازاینکه به وب دخترم میایی من چنددفعه خواستم واردوب شمابشم امانشدخوشحال میشم ادرس وبتون روبذاریدماهم به شماسربزنیم