نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

آبله مرغان یاحساسیت

1392/7/17 15:56
نویسنده : مامان ندا
3,212 بازدید
اشتراک گذاری

روزجمعه 92/7/5کمی بدنت داغ بودومن بهت استامینوفن دادم وداغی بدنت کمترشدوشکرخداتب نکردی . فردای اون روزدیدم که بدنت پاشیده بیرون. دستت مثل همان موقعی شده بودکه رفتیم نواوانگاری چیزی تورانیش زده .حالت زگیل مانندولی آبدار.   پشت باسنت هم چندتادونه پاشیده بودوآبدار، لای انگشتان پاوکف پایت هم چندتادونه قرمزپاشیده بودبیرون . خیلی ترسیدم که اینهاچیه وچون فردای اون روزقراربودبریم مشهدبردمت دکتروتشخیص اون این بودکه حساسیته حالایابه غذایاچیزی نیشت زده . بردم پیش خاله ویداتاتوروببینه آخه اون بچه زیادبزرگ کرده هم نوه های خودش روهم سه قلوهای مستاجرش رو. خاله ویداگفت چیزی نیست احتمالاحساسیته . ولی مامان پری میگفت این آبله مرغان است وچون تازه واکسن زدی سبک گرفتی . بالاخره نفهمیدم ابله مرغان بودیاحساسیت ولی شکرخدابه خیرگذشت .

توراه برگشت ازمشهدزندایی ماهرخ زنگ زدوآدرس دکترت راخواست گفتم پنجشنبه هاتعطیل است واونم حالتهای هیرادراگفت که مثل توشده وبدنش پاشیده گفتم احتمالااون هم ابله مرغان گرفته .

مچ دستت

دونه های پاشیده روی باسن

دونه های پاشیده روی باسن

عکسهاروگرفتم تاببرم پیش دکترخودت ببینم چی بوده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان اسما
18 مهر 92 4:09
الهی بمیرم قربونت بشم خاله ایشالا زود زودخوب شی گلم
مامان هانیه
18 مهر 92 9:21
وووووووووی الهی نوژن جونم چی شدهههههه؟
اگه دونه سریع در عرض یک روز فروکش کرده احتمال زیاد همون حساسیته دونه های آبله به این زودی خوب نمیشه
ببین چی بهش دادی خورده شاید سازگار نبوده


نه یک هفته ای طول کشیدالبته دکتربه من پماددادزودترخشک شداماتبعضی ازدونه هاسیاه شده وپوسته داده که میگن احتمالاابله مرغان بوده
مامانی رایان کوچولو
18 مهر 92 9:48
انشالله که چیزی نیست ندا جون
مامان مریم
18 مهر 92 13:16
واییییییییی ند ا جون ایشالله که چیز مهمی نباشه ...بردی دکتر خبوشو بده ببینم چی بوده خواهرررر
آپم


چشم می پرسم میگم البته عکساروازدوربین پاک کردم ببینم چطوری می تونم عکساروببرم نشون بدم نخوام چاپش کنم
مامان زری
18 مهر 92 14:19
منم احساس میکنم آبله مرغان بوده ندا جون ولی نگران نباش ، حتما ببرش دکتر
سارا مامان محمدرضا
19 مهر 92 2:14
آخی عزیزم. نازی. ندا جون حالا حالش بهتر شده؟


الان بهترشده ولی بایدازدکترخودش بپرسم ببینم بالاخره چی بوده
sepide
24 مهر 92 23:49
ایشالله بلا به دور
به نظرم روزاولا ست.ویروسیه
قربونش برم با اون باسن کوچولوش


خدانکنه خاله جون
مامان مهرسام
27 مهر 92 1:25
اوخی درد و بلات به جونم خاله چرا اینطوری شدی عشقم تازه نگران سرت بودم که خورده بود به میز باز حالا اینجوری شدی؟ تو هم مثل مهرسام همش اذیت میشی که بمیرم براتون که اینقدر گناه دارین شماها


خدانکنه سرماخوردگی مهرسام جون خوب شد