نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

گوشواره

1392/7/23 19:31
نویسنده : مامان ندا
796 بازدید
اشتراک گذاری

امشب بعدازمدتهاتصمیم گیری برسراینکه گوشت راسوراخ بکنیم یانکنیم بالاخره سوراخ کردیم.

عمه پروانه همش میگفت گوشش راسوراخ کنین  وشب عیدقربان این کارراانجام بدین.

خاله ویداپریروزگوش آوانوه اش راسوراخ کرده بودومیگفت بگذاربزرگ بشه بعدااینکارراانجام بده چون وقتی آواهمسن توبوده خیلی گریه کرده بودوبالاوپایین گوشش راسوراخ کرده بودن امامن وسوسه شده بودکه گوشت راسوراخ کنم ازطرفی هم می ترسیدم خیلی گریه کنی و سرماهم خورده بودی بیشترازحرفهای خاله ویداترسیده بودم.

بابایی هم موافق نبودمیگفت بگذاربزرگ بشه بعدااین کارراانجام بده. امامن وسوسه شده بودم وبالاخره این کارراانجام دادم .

خوشبختانه برخلاف ترسی که داشتم خیلی گریه نکردی .

 

قبل ازسوراخ کردن گوش

قربون اون لپای گلیت بشم که سرماخوردی

گوشواره خوشگلت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

lمرمر
24 مهر 92 3:07
سلام به جوجویی ترین دخمل دنیا
عسلم گوشواره های نازت مبارک
راستش من مث مامانت دل گنده نیستم اگه من بودم شاید تا دوسالگی صبرمیکردم اما خب حسابی نانازی شدی
خوشگل خاله ایشالل زود جاشم خوب شه


ممنون خاله جون
lمرمر
24 مهر 92 3:08
نداجون رمزو گرفتی؟
نمیدونم چرا نی نی وبلاگ لطف کرده نصف عکسایی که من با ارتین بودمو پاکیده


مرمرجون اگه بی حجاب باشی پاک میکنه
بهار
24 مهر 92 23:55
سلام طراحی اختصاصی قالب وبلاگ. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
sepide
25 مهر 92 0:01
مبارک باشه گوشواره های دخملی
سارا مامان محمدرضا
25 مهر 92 2:39
گوشواره هات مبارک باشه عسل خانوم. خوب کردی ندا جون دیگه خیالت راحت شد.
سارا مامان محمدرضا
25 مهر 92 2:41
ایشالله سرماخوردگیت زود زود خوب شه نوژان جون.


ممنون محمدرضاچطوره خوبه داروهاشومیخوره
مامانی رایان کوچولو
25 مهر 92 18:54
ای جاااااانم مبارکت باشه خاله جونم


مرسی خاله جون
مامان الهام كوچولو
26 مهر 92 0:00
مبارك باشه كوچولوي چشم قشنگ
مامان نوژا جونی
28 مهر 92 9:37
مبارک باشه گوشواره انداختنت عزیزخوشگل.مامانی آفرین که بر دلشوره ات غلبه کردی و گوش نوژانمونو سوراخ کردی من که هنوز بعداز 2سال موفق نشدم


کاری نداره یک لحظه است الان که دیگه بزرگ شده کمی سخته ولی قبلش بگوحتمابی حسی بزنه تااذیت نشه
مرمر
6 آبان 92 0:07
سلام دوست جونی خوفی؟ من اومدم باز با یه زحمتارتین جونی تو مسابقه نی نی سایت شرکت کرده اگه دوست داشتی برو بهش رای بده اینم لینکشه http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2013102601420004334