نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

نوژان وشیطنت هایش

1392/7/28 0:20
نویسنده : مامان ندا
571 بازدید
اشتراک گذاری

دخترگل مامان هرروزشیطون تروباهوش ترازقبل میشه.

مدتی است که هرچیزی رامی گیری تابلندشوی.ازمبل گرفته تاتلویزیون. وقتی می روم آشپزخانه مثل بچه گربه چهاردست وپامیایی دنبالم وبامشمعی که دورریشه های فرش آشپزخانه کشیده ایم بازی می کنی.

چندباری هم وقتی که بلند شدی دستت راول می کردی  وبرای چندثانیه ایستادی .

 روزی که گوشت راسوراخ کردیم شب گوشواره ازگوشت درآمدداشتم لباست راعوض می کردم که گوشواره درآمد. خانمی که گوشت راسوراخ کرده بودگفته بودبانخ وسوزن دوباره گوشت رانخ بیاندازیم تاسوراخ گوش بسته نشودولی توآنقدرگریه کردی که عزیزنتوانست این کارراانجام دهدمن هم وقتی دیدم خیلی داری بی تابی می کنی گفتم بگذاریدبسته شودچندروزدیگرمی برم گوشش راسوراخ می کنم . که دیروزاین کاررادوباره انجام دادم وقبلش بهت استامینوفن داده بودم تااذیت نشوی که شکرخدازیادهم اذیت نشدی .

تندوتندچهاردست وپامی روی به اتاقت ودستت رامی گیری به کمداسباب بازیهایت وبلندمیشوی . عاشق کمداسباب بازیهایت هستی ووقتی می برمت کلی سروصدامی کنی وخوشحال میشی.

بازم چهاردست وپامی روی به راهروودستت رامی گیری به ماشین لباسشویی وبادکمه هایش بازی می کنی . البته بادکمه های ماشین ظرفشویی هم بازی می کنی شایدبه خاطراین است که دکمه هابراق هستندوخوشت می اید.

دوسه شب پیش رفته بودیم خونه لیداخاله برای مبارک بادعروسی خاله ملینا. وقتی بزن وبرقص می کردن توهم کلی می خندیدی ودست میزدی ازخودت صداهم درمی آوردی . کاملامعنی شادی رامی فهمی .

یک هفته ای است که سرماخورده ای وگلویت کاملاچرکی است باوجوداینکه راس ساعت داروی سرماخوردگیت رامی دهم امانمی دانم چراخوب نمیشوی وبازم توی خواب سرفه می کنی وازخواب بیدارمیشی . آب دماغت هم به راهه .

فقط توی بغل خودم آروم میشی آروم جانم . عاشق شیرخوردنت هستم وقتی گرسنه می شوی باولعی خواص شیرمی خوری . مدتی است که دیگه شیرخشک درست نمی کنم چون نمی خوری . ازسوپ وفرنی بدت اومده منم دیگه درست نمی کنم گاهی تخم مرغ می خوری وبیشترکته دوست داری . وصدالبته میوه روبیشترازغذادوست داری مخصوصاموزوگلابی وآب هویج

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانه کیاناوهانا
28 مهر 92 1:07
سلام ندا جون امیدوارم نوژان عزیز همیشه سلامت باشه وشیطنت بکنه اخه می گن بچه شیطون سالمه خدا هم یه توانی به ما بده هی دنبالشون بدویم


اره نداجون بعضی وقتاادموخسته می کنن اماشیرینن
سارا مامان محمدرضا
28 مهر 92 2:40
جیجل تو شیطون بلا. ندا جون عکسهای 14 و 15 خیلییییی با نمک شدن. روژان شده مثه وروجک ها. راستی گلوی محمد رضا تو این 8 ماه دو بار چرک کرده که هر وقت داروی سفکسیم دکتر واسش مینویسه گلوش سر 5 روز خوب میشه. اینو بهش میدی؟ چرک خشک کنه. اگه خوب نشده به دکترش بگو واسش بنویسه. وای نمیدونی محمدرضا هم یه دقیقه بند نیست رو زمین. همش از همه چیز میره بالا و باید اطرافش چیزی بذاریم چون بعضی وقتام میوفته! نوژان نمیوفته؟

چرانوژان هم یکهوخودشوول میکنه وتلپ میفته زمین
نه داروی سرماخوردگی من قبلاچندماه پیش خیلی سرفه میکردسفیکسیم دادم خیلی سرفه هاش چرکی بودوخوب شدالان دکترسرماخوردگی معمولی داده ولی بعدیک هفته هنوزخوب نشده بایدزنگ بزنم به دکترش
سارا مامان محمدرضا
28 مهر 92 2:43
وای دندوناشو! وقتی میخنده معلوم میشن! چه نازه. نمیدونم چرا م.رضا دندون در نمیاره! فقط دردشو میکشه.
مامان نوژا جونی
28 مهر 92 9:39
چقدر دخترمون زرنگ شده هزارماشاله.زوده زود میخواد راه بره .عکساشم خیلی عالی بودند مرسی مخصوصا خنده هاش واقعا شیرینه
مهسا مامان نویان
28 مهر 92 11:25
اول اینکه عزیز دلم گوشواره های خوشگلت مبارک ایشالله گوشواره های عروسیت گوشت کنی بعدم اینکه ماشالله دیگه داری بزرگ میشی وخانم امیدوارم همیشه سالم باشی و دیگه مریض نشی مامانی اگه میتونی واکسن آنفولانزا بزنش من واسه نویان هر سال میزنم دیگه خیلی کم سرما میخوره


دکترش گفته واکسنوبزنم اماهنوزمثل اینکه پخش نشده
lمرمر
29 مهر 92 1:56
ای جیگرت. بخورررررررم که اونجوری نخندی که دندون کوچولوت نمایان نشه من بیام قورتش بدم گوشواره مبارک باشه ایشالله گوشواره عروسی به گوشت ببینیم ندا این فسقلیا دارن جلو چشمامون بزرگ میشن
sepide
5 آبان 92 18:59
قربون عروسک ناز بشم من که حسابی شیطون شدی.خسته نباشی مامانی قربون خنده های شیرینت
nira
6 آبان 92 22:27
خدا حفظت کنه دختر خانوم ناز نازی چه شیطونی هستی ما خبر نداشتیم لباس ابیت هم خیلی بهت می یاد
مامان اسما
8 آبان 92 18:35
ای جاااااااااااااااانم چه خنده های خوشگلی دندوناشوووودخملی من که هنوز بی دندونه قربون نوژان شیطونم بشم هزارماشالا