نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

نوژان درشهریورومهرماه گذشته

1392/8/12 22:58
نویسنده : مامان ندا
556 بازدید
اشتراک گذاری

92/6/25:  وقتی که شب باهم بازی می کردیم گفتم نوژان دست بده که دستهای کوچولویت راآوردی وبامن دست دادی چقدرذوق کردم وخوشحال شدم.

92/7/6:   مدتی بودکه دیگرصبحهافرنی وتخم مرغ نمی خوردی به همین خاطرویداخاله گفت بهت صبحهاچای کمرنگ بانان بدم ودوست داشتی . دراین روزدکتررفتیم چون بدنت دونه پاشیده بودوخانم دکتربهت بیسکوئیت دادازدست خانم دکتربیسکوئیت رانگرفتی اماوقتی به من دادومن بیسکوئیت رابه دستت دادم خوشت آمدوبیسکوئیت راخوردی اولین باربودکه بیسکوئیت مادرمیخوردی. 

92/7/17:  یکی دیگرازکارهای جدیدت این بودکه گفتم نوژان کجابریم: ددر

نوژان چی کارکرده : اه

 92/7/20:   بازهم درحال یادگیری وتلاش برای بزرگ شدن . دخترنازم ازامروزیادگرفت که دسته مبل رابگیره وازاین مبل به مبل دیگه بره البته گاهی  زمین  هم می افتاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سارا مامان محمدرضا
13 آبان 92 4:44
آفرین به عسل خاله با کارهای جدیدش. ماچچچچچچچ
مامان نوژاجونی
15 آبان 92 8:12
چقدر پیشرفت هزارماشاله مامانی آفرین به شما که اینقدر دقیق پیشرفتهای دختری رو ثبت میکنی
nira
15 آبان 92 17:36
افرین دختر زرنگ پس خوشگل خانوم ما ددری هم هست ندا جون رمزو برات خصوصی گذاشتم
sepide
15 آبان 92 20:25
قربونش برم من
sepide
18 آبان 92 16:34
آفرین دختر زرنگ و خانوم
مرمر
20 آبان 92 3:21
از الان ببعد منتظرباش که همه وسایل خونه رو جمع کنی
مامان ندا
پاسخ
الانم خونه روجمع کردم شده مسجد