نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

شمال

1392/8/9 22:18
نویسنده : مامان ندا
552 بازدید
اشتراک گذاری

روز92/8/2رفتیم نوشهرویلای عمه گیتی.

روزاول هوابارانی بودومانتونستیم جایی بریم . روزدوم هم که هواابری بودفقط توانستیم بریم لب دریا.

دریاطوفانی بودوخطرناک .به محض  اینکه رسیدیم دریاخوابت گرفت وشروع کزدی به غرزدن وبالاخره خوابیدی.

 

خواب نازخانم بزرگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مرمر
11 آبان 92 1:46
همیشه به گردش و مسافرت خانوم بنظرم باید زودتر میرفتین شمال اخرای شهریور هوا عالیه ایشالله که حالا هم خوب باشه و بتونین خو باستفاده کنین خب عزیز دلم کوچولویه دیگه زود خسته میشه
مامانه کیاناوهانا
11 آبان 92 22:25
سلام ندا جان همیشه به مسافرت ایشاله همیشه خوش باشیدوتندرست مرواریدهای نوژان عزیز هم مبارک


ممنون خاله حون
سارا مامان محمدرضا
13 آبان 92 4:41
همیشه به گردش و مسافرت. ایشالله همیشه خوش باشید.


ممنون
nira
15 آبان 92 17:34
چه حیف شما هم مثل ما گرفتار بارون شدین، هر چند که من خودم دوست دارم ولی واسه این کوچولوها هوای افتابی خوبه که برن لب ساحل شن بازی در هر صورت انشالله که خوش گذشته به امید سفرای اینده
مامان مهرسام
21 آبان 92 19:55
خوش به حالتون می دونی من چند ساله شمال نرفتم ؟ هر چند دریای ما خیلی خوشگلتره و آروم تره ولی طبیعت شمال یه چیز دیگه اس