نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

سفره صلوات وزیارت عاشورا

1392/8/25 14:54
نویسنده : مامان ندا
4,132 بازدید
اشتراک گذاری

روزچهارشنبه تاسوعای حسینی آناجون سفره صلوات وزیارت عاشوراداشت چون ازسفره صلوات حاجتش روگرفته بود. هرکسی که این متن رومیخونه بدونه که سفره صلوات خیلی حاجت میده . ان شالله دوستان هم بعدازاینکه حاجتشان برآورده شدسفره صلوات بیندازند.اون سبدهاهم جای تسبیح هابودکه هنوزداخل سبدگذاشته نشده بود. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان زری
25 آبان 92 20:23
سلام ندا جون من برگشتم امیدوارم بتونم زود زود بیام پیشت،آرنیکا که دیگه واقعا سنگ تموم گذاشته و نمیزاره من به کوچکترین کارام برسم چه برسه به اینکه بیام پای نت نوژان هم همینطوراصلافرصت نمی کنم
سپیده
26 آبان 92 16:13
عزیزم قبول باشه انشالله
مامانه کیاناوهانا
27 آبان 92 10:14
سلام دوستم چقدر جالب بود سفره صلوات چه جوریه و نذرش چطوره؟اگه زحمتی نیست برام بنویس برای نوژان عزیزم سفره صلوات بستگی به تعدادصلواتهایی داره که نذرمی کنی مثلانذرمابرای پانزده هزارصلوات بودالبته میگن اصلش دوازده هزارصلواته به نیت 12معصوم اگرجایی انداخته باشن ومادراون سفره شرکت کنیم ونذرکنیم وقتی حاجتمان براورده شدهمان سفره صلوات راتوخونه خودمون میاندازیم که مال ماباتاسوعایکی شدوزیارت عاشوراهم داشتیم
nira
27 آبان 92 19:48
ندا جون قبول باشه راستی مشکل رمز حل شد؟ همه حروف رو بزرگ تایپ کن و حتما فاصله رو بزن نه همچنان مشکل دارم حروف بزرگ میزنم امااگرفاصله بدم یک کاراکترمحسوب میشه وازتعدادحروف رمزبیشتر نمی دونم چیکارکنم حالاامتحانی برای یکی ازپست هایه رمزدیگه بده ببینم چی میشه
عاطفه
28 آبان 92 17:55
قبول باشه ايشالله ممنون
سارا مامان محمدرضا
28 آبان 92 18:58
چه سفره جالبی. خوشم اومد. واقعا صلوات همیشه حاجت میده. ایشالله قبول باشه. ممنون من سه تادیدم حاجت داده
مامان حنانه زهرا
11 آذر 92 3:08
قبول باشه عزیزم ممنون