نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

ده ماهگی

1392/9/2 22:29
نویسنده : مامان ندا
937 بازدید
اشتراک گذاری

نوژان دنیای مامان وباباامروزوارددهمین ماه زندگی خودشد.

ده ماهگیت مبارک

ده ماه ازبهترین روزهای زندگی مابانوزان سپری شد. هرروزوهرلحظه آن باخاطرات شیرین همراه است .

هرروزشیطون ترازقبل وباهوش ترازقبل می شوی .

ازیک هفته قبل ترازتاسوعاوعاشوراتمام بدنت سوخته بود10روز طول کشیدتاخوب شدی . نمیدانم ازمدفوع بودیادندان درآوردن دکترکه تشخیص ندادولی درهمان زمان پنجمین دندانت هم درآمد.

پنجمین وششمین مرواریدت مبارک

دستهایت رابه هرچیزی می گیری وراه میروی .

به محض اینکه من واردآشپزخانه می شوم توهم همراه من به آشپزخانه می آیی.

تمام درهای کابینت راباکش بسته ام امابازم کشوهارومی کشی بیرون ووسایل داخل کابینت رادرمیاوری .

یادگرفتی که طبقه پایین گازراباز کنی ومی روی روی آن  می ایستی .

عاشق این هستی که بروی پشت پرده وبازی کنی چون سرامیک است من فرش انداخته ام تاسردت نشود.

نمی دونم چراروی فرش نمیشینی ودوست داری روی سرامیک بنشینی.

حدوددوهفته ای بودکه سرماخورده بودی وکم غذامیخوردی . ولی  الان غذاخوردنت بهترشده .

عاشق نان هستی حالاهرنانی باشد. من هم تکه ای نان به دستت می دهم وتوآن رامیخوری.

بایک دستت توپ راقل میدهی وگاهی به زیرمیزیامبل می رود. یاخودت تلاش می کنی که توپ رادربیاوری یاغرمیزنی ومن بایدتوپ رابرایت بیاورم.

وقتی میخواهی بخوابی اسباب بازیهایت راازوسط جمع می کنم اماتاصدای اسباب بازیهایت رامی شنوی هرچه راکه من جمع کرده ام وداخل سبدانداخته ام دوباره بیرون می ریزی.

خواب شبانه ات هم بهترشده البته ساعت 12-1نیمه ششب بیدارهستی وتاساعت 10صبح میخوابی .

 

لالالالاگلم خوابید

به رویش نورمه تابید

لالالالاگلم زیباست

برای من،  همه دنیاست

لالاگل مریم

لالاعزیزمن

لالاگل مریم

لالاعزیزمن

دیگه وقتش رسیده تواغوشم بخوابی

بایدبرای فرداجای خورشیدبتابی

تاکه تموم دنیاقدرعشق روخوب بدونن

لالاگل مریم

لالاعزیزمن

خواب شبانه نوژان درحالتهای مختلف

 

 

نمیتونی زودپزرابلندکنی وگریه م کنی  .

شبی بودکه بعدازیک ماه گوشواره قبلی راازگوشت درآوردیم تاگوشواره طلابیاندازیم که موفق نشدیم خیلی گریه کردی وماهم عطای کاررابه لقایش بخشیدیم.

این بلوزوشلوارراآنابرات بافته دستش دردنکنه خیلی خوشگله وبهت میاد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان زری
2 آذر 92 0:31
سلام ندا جون من تو قسمت دندونی جواب هر 6 سوالت رو دادم و نظرات رو هم تایید کردم،پس چرا میگی نظراتت نیست؟ نیست دیگه الان هرچی نظرمیذارم تاییدنمیشه خسته شده دیگه میدونه منم کامپیوترتاییدم نمیکنه
مامان زری
2 آذر 92 0:36
خصوصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصی
مامان زری
2 آذر 92 1:11
پاسخ هایت را دیدی آیا ؟ دیدی آیا که من راست میگفتم؟ خصوصصصصصصصصصصصصصصصصصصصی داری جواباموگرفتم امااسم من تولیست نبود
سارا مامان محمدرضا
2 آذر 92 13:56
نوژان جون 10 ماهگیت و مروارید جدیدت مبارک. [ ممنون
مهسا مامان نویان
2 آذر 92 15:31
وای وای چه دخمل نازی شده این نوژان جون مامانش دیگه باید حواسش جمع باشه
مامانه کیاناوهانا
4 آذر 92 18:33
10ماهگیت مبارک برای نوژان عزیزم ممنون نداجون
مامان فهیمه
4 آذر 92 18:40
ای جانم چه خوشگل خوابیده,عکس آخری خیلی قشنگه با اون خنده ی نازش,خدا حفظش کنه
علی
4 آذر 92 20:11
سلام دوست خوبم وب زیبای داری حیف از شکلک های متحرک استفاده نکنی این بنر وب منه اگه دوست داشتی بزار توی وبت ممنون
علی
4 آذر 92 20:11
اولین سایت تخصصی قالب کودک...لی لی تـم
7 آذر 92 13:07
هزار ماشاا......... دوست خوبم.. برای دیدن نمونه طراحی های ما به کلبه کودکانه ما دعوتین
مامان حنانه زهرا
11 آذر 92 2:56
10ماهگیت مبارک عزیزم ایشالله تولد1000ماهگیت
مرمر
13 آذر 92 2:10
الهی فدات شم من همش با تاخیر همه چیزو بهت تبریک میگم خاله جونی ایشالله تولد 100سالگیت بلاخره ماه های تولدت 2رقمی شد هااااا عاشق مدلای خوابیدنشم مرسی خاله جون عیبی نداره خوب حتمافرصت نمیکنی