نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

روروئک سواری شیطون بلا

1392/12/12 19:03
نویسنده : مامان ندا
877 بازدید
اشتراک گذاری

باکمال تعجب روز1392/11/29وقتی که میخواستم پوشکت راعوض کنم ،طبق معمول تالخت میشی میدوی روی سرامیک وپاهای لختت رومیذاری روی سرامیک وکلی کیف میکنی . رفتم سالن تاکاری انجام بدم زمان زیادی نگذشت شایددرحد2یا3دقیقه وقتی برگشتم اتاقت باکمال تعجب دیدم خودت رفتی توی روروئک .

خیلی تعجب کردم وشک کردم نکنه خودم گذاشتم ویادم نیست . اون روزتاغروب چندباری خودت سوارروروئک شدی وفهمیدم کارخودشیطونته.

منم سریع باموبایل عکس گرفتم چون اگه میخواستم دوربین بیارم دیرمیشد. منم میخواستم شکارلحظه هاکنم.

اینم اولین عکسی که ازت گرفتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا مامان محمدرضا
14 اسفند 92 11:36
ای شیطونک بلا. چطوری خودت سوار روروءکت شدی؟ آفرین به تو!
sepide
6 فروردین 93 17:43
ماشالله شیطون بلا.خیلی باهوشی عزیزم
مامان راحله
14 بهمن 93 18:34
ای شیطون