نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

شیطنت های شاهزاده خانم سیزده ماهه

1392/12/12 19:04
نویسنده : مامان ندا
795 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده خانم خیلی شیطون شدی واقعاکنترل کردنت سخت شده ازهمه بدتراینکه خیلی اذیت میکنی وهمش نق میزنی وتاچیزی راکه میخواهی بدست نمی آوری ول کن نیستی .

خواب وخوراکت به لطف شربت trex Orexبهترشده ولی زیادنمی خوابی از   8صبح بیدارمیشی . بعضی وقتاواقعاکلافه وخسته میشم ودعوات میکنم .آخه خیلی اذیت می کنی . خودم خیلی ناراحت میشم وقتی دعوات میکنم . آخه عزیزدلم توکه گناهی نداری بایدشیطونی کنی ولی من حوصله ندارم .

تازگیاازتخت مامیری بالاولی خیلی سخت میایی پایین .

ازنرده بان بالامیری موقع خونه تکونی اتاقت نرده بان هنوزتوی اتاقت بودوباباداشت استراحت میکردومنم هم توآشپزخانه شام آماده میکردم ازباباپرسیدم نوژان که ، که گفت نوژان از4تاپله نرده بان اتاقش بالارفته وتابابارودیدی ذوق کردی ودستهایت راول کردی که سریع باباتوروگرفت . شانس بامایاربودکه نرده بان به سمت دیواربوده.

ازدیروز92/12/11ازتخت خودت هم بالامیروی . وقتی رفته بودی توی تختت دیدم که داری سروصدامیکنی سریع دنبالت گشتم وتواتاقت توی تختت پیداکردم که وسایل راریخته بودی پایین وقوطی بتادین دستت بود. (بدنت دوباره شدیداسوخته مثل زخمی که باچاقوبریدن وخون میاد. منم زنگ زدم دکتروگفت بابتادین بشورم وپمادنیتروفورازون بزنم که شکرخداخیلی بهترشده وداره خوب خوب میشه).

تمام آ]هنگهای برنامه کودک شبکه های مختلف سیماروظبط کردم تاسرت گرم بشه ولی دیگه امان منوبردیدی تاچشمتوبازمیکنی باتلویزیون اشاره میکنی ومنم روشن میکنم تااین برنامه تموم میشه نق میزنی که دوباره بزنم ومنم روشن میکنم . گاهی هم میگم نوژان کنترل  روبیاربرات بزنم میگردی دنبال کنترل برام میاری منم برات کانال عوض میکنم .

اولین بارکه تشریف بردین بالای تخت ما

 

رفتن بالای مبل ونشستن کامل ولم دادن

قهرخانم برای اینکه میخوام چسب راازدستشون بگیرم

 

شاهزاده خانم بربالای تختشان جلوس کردن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا مامان محمدرضا
14 اسفند 92 11:48
کارات خیلی بامزس. شما بالای نردبون چیکار میکنی؟؟؟ خداروشکر چیزیت نشد! دلم هوری ریخت پایین. وای م.رضا الانم شیطونه هر وقت مثه نوژان بتونه راه بره یعنی بدتر میشه؟؟؟؟ خدا به فریاد برسه!!! الان تنها دلخوشیم اینه که وقتی میخوام اذیت نکنه میذارمش تو روروءک! اون موقع چی؟
مامان حنانه زهرا
18 اسفند 92 19:00
وای مثل دخمل من شیطونه.عزیزم ازمشهدالضانایب الزیاره هستم عزیزم خصوصی
مامان زری
19 اسفند 92 20:55
واییییییییی از شیطنت نگو که دلم خونه،میدونم چی میکشی دوست خوبم نوژانمون هم دیگه برای خودش خانومی شده ها
sepide
6 فروردین 93 17:41
قربون شاهزاده خانوم با شیطنتای بامزش