نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

عکسهای آتلیه ملکه ما

1392/12/23 22:04
نویسنده : مامان ندا
1,417 بازدید
اشتراک گذاری

روز23دی رفتیم آتلیه آسمان تاازت عکس بگیریم تواین یک سال فرصت نشده بودبریم آتلیه ولی بالاخره برای تولدیکسالگیت رفتیم آتلیه تاازت عکس بگیریم .روز23اسفندرفتیم عکسهاتوازآتلیه گرفتیم . عکسهاخیلی نازشده بودن منم بیشترعکسهاروازروی سی دی برداشتم وگذاشتم توی وبت . تادوستای گلت هم ببینن.

البته ببخشین که زیادشدخیلی بیشترازاینهابودولی دلم نیومدکمش کنم .

هرکی دوست داشت میتونه همه روببینه.

هرکی هم دوست نداشت همه روببینه چشمش دردنکنه.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (9)

سارا مامان محمدرضا
24 اسفند 92 1:27
ندا جون تمام عکسا خوششششکل بودن. مبارکش باشه. خوب کردی هرچی رو دوست داشتی گذاشتی عزیزم. ما واسه دل خودمون و واسه نینی هامون عکس میذاریم حالا اگه کسی دوست داشت میتونه ببینه یا نبینه. مهم خودت هستی. اتفاقا منم عکس زیاد میذارم. من که همشو دیدم و لذت بردم. ماچچچچ واسه نوژان جون و خودت.
سارا مامان محمدرضا
24 اسفند 92 1:29
راستی ندا جون به شما سی دی عکسا رو میدن؟؟؟؟ من هر چی خواهش میکنم نمیدن!!!! خیلی خوبه که گرفتی ازشون. اره عزیزم خودشون دادن من چیزی نگفتم شایدچون مبلغ عکسابالاشدزحمت کشیدن سی دی دادن ولی درکل نسبت به عکسهاخیلی پول میگیرن
مامان الهام کوچولو
24 اسفند 92 21:00
عکساش خیلی خوب شده.دستت درد نکنه.
مهسا مامان نویان
27 اسفند 92 15:32
عزیزم خیلی عکسای قشنگیه مبارکش باشه ما که از دیدن همشون لذت بردیم
مرمر
29 اسفند 92 3:32
واااااااااااااااااااااااااای چه عکسای نانازی من عاشق اون عکساش با پوه شدم خیلی خوشم اومد ندا جون م سال جدید و بتو و نوژآن تبریک میگم
sepide
6 فروردین 93 17:39
خوشگلکم خیلیییییییییییییی ناز شده مبارکه مرسی مامان جونش که واسه ماهم گذاشتی
سارا مامان محمدرضا
12 فروردین 93 17:32
خصوصی
مامان نوژاجونی
15 فروردین 93 0:56
چه عکسای زیبایی .فوق العاده شده.مبارکش باشه.من عکسای کنار صندلیشو خیلی دوست داشتم. ممنون خاله جون
مامان فاطمه
5 خرداد 93 14:31
عکسهای خیلی فوق العاده ای داری نوزان نازم......چون خودت خیلی نازی گلم مرسی خاله فاطمه