نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

چهارشنبه سوری92

1393/1/14 20:55
نویسنده : مامان ندا
1,337 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

چهارشنبه سوری سال 92هم رسید.چیزی به سال نوباقی نمونده .

 فرصت نمی کنم وبلاگت روآپ کنم چون هم نت ندارم هم توتمام وقتم رومیگیری به محض اینکه میام پای نت توهم میایی .

وقتی میاییم خونه آنانگهت میداره تامنم بتونم وبلاگت روبه روزکنم.

چهارشنبه سوری باغ عمه گیتی دعوت بودیم ولی شام باآنااینارفتیم بیرون.

اول رفتیم باغ عمه گیتی اتش بازی بعدرفتیم شام بیرون.

اصلاازصدای ترقه وموادآتش زانمی ترسیدی برعکس من که سریع گوشم رومیگرفتم تاصداش به گوشم نرسه.

 

 

خودت داری غذاانتخاب میکنی به زورمنوروازدست من گرفتی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نوژاجونی
15 فروردین 93 0:58
سال نو مبارک.آفرین دخممل نترسمون میبوسمتون